Gå til innhold

Pirate Bay-grunnleggeren har fått ny dom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så dem bruker pcn hans til å bryte seg da inn hos folk for så å si fra til dem? smart, men jeg skjønner ikke hvordan han da ikke klarer å stoppe det ? Litt usikker på om det faktisk er mulig å vite det eller stoppe det da.

 

Som de fleste andre med over gjennomsnittet interesse for IT, hadde nok også Gottfrid Svartholm sin maskin stående på 24/7. Dersom noen har tatt over kontrollen på denne, er det ikke sikkert det var da Svartholm selv var ved kontrollen på maskinen. Helt naturlig å ikke kunne oppdage det i en slik situasjon. Om det er de faktiske forhold er jo en annen sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som de fleste andre med over gjennomsnittet interesse for IT, hadde nok også Gottfrid Svartholm sin maskin stående på 24/7. Dersom noen har tatt over kontrollen på denne, er det ikke sikkert det var da Svartholm selv var ved kontrollen på maskinen. Helt naturlig å ikke kunne oppdage det i en slik situasjon. Om det er de faktiske forhold er jo en annen sak.

 

åja, jeg studerer faktisk IT :p Og jeg veit om sånne ting, men synes det er rart at noen har muligheten til å ta over pcn til en med så mye kunnskap om pc som han har. Men som du sier, den står jo på hele tiden og da er vel ikke tid et problem for en som vil prøve seg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...