Gå til innhold

Grand Theft Auto Online kan få mikrotransaksjoner (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen døde av sjokk den dagen.

Det er vel derfor de har ventet med å lansere online biten? Kapre de siste 2% som av prinsipp ikke hadde kjøpt og støttet denne trenden.

Blir morsomt om de skal ta seg såpass godt betalt og i tillegg gi blanke faen i juksing denne gangen også (PC).

Endret av Zeph
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dersom mikrotransaksjonane er godt balanserte så speler det ikkje så stor rolle. Om enkelte vil betale litt for å sleppe å bruke så mykje tid i spelet til å skaffe penger så vil ikkje det øydelegge for dei andre.

 

Dersom ein med ekte penger kan kjøpe seg fordeler som vanlige "gratis" spelere ikkje kan oppnå, eller som krever usannsynlig mykje tid for å oppnå så blir det værre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke heller sette inn morsomme mikrotransaksjoner slik som Just Cause 2 hadde med våpenpakker. Sett ut enten 3 og 3 våpen ilag i pakker, 3 biler, 3 fly osv eller seperat 1 og 1. Kjøper lett en haug med nye biler og en haug nye våpen om Rockstar setter ut som DLC. Må helst være da sånn at bil-dlc gjør at bilene stort sett bynner å spawne inn i byen sånn delvis med mindre det er sinnsykt eksklusive biler.

 

Håper virkelig Rockstar setter inn flammekaster som DLC. Det er en av våpnene jeg savnet i GTA5. Er langt ifra umulig at de gjør det ettersom de fikset mangelen på våpen i GTA4 med Balled of Gay Tony hvor de la inn mange kule nye våpen. Håper forøvrig også at de gir mulighet til alle som ikke har kjøpt Special Editions og Coll. Edition for å kjøpe Pre-order DLCn.

Lenke til kommentar

Det som faktisk er mest dumt med dette, er om det er mulig å sende penger til hverandre på spillet. Ser for meg det vil bli en del farmere elns, og dette føler jeg ødelegger spill. Samme kan det være, jeg kommer nok for det meste å bare tulle rundt med venner på en lukket server, og der tror jeg ikke jeg er alene. Ikke så mange som driver med competetive GTA som jeg vet :p

Lenke til kommentar

Dersom mikrotransaksjonane er godt balanserte så speler det ikkje så stor rolle. Om enkelte vil betale litt for å sleppe å bruke så mykje tid i spelet til å skaffe penger så vil ikkje det øydelegge for dei andre.

 

Dersom ein med ekte penger kan kjøpe seg fordeler som vanlige "gratis" spelere ikkje kan oppnå, eller som krever usannsynlig mykje tid for å oppnå så blir det værre.

Hvordan kan du egentlig forsvare dette? Rockstars GTA serie er en av de viktigiste bastionene for godt spilldesign og kvalitet i industrien. At de nå også omfavner faenskapet lover ikke særlig bra. Det at man skal betale for å slippe visse ting eller få visse ting er dårlig spilldesign som KUN er der for å gi større inntekt til utviklerne\utgiverne. Er det noe som er så kjedelig i spillet at man helst vil slippe å bruke tid på det så er det jo noe som kanskje heller burde ha blitt kuttet bort eller endret.

Når man kan betale for å slippe visse ting så gir jo det et incentiv til utviklerne om å gjøre visse deler mer kjedelige og langdryge for å få flere til å bli lei og å betale for å slippe dette.

 

Jeg skulle til å skrive at det er folk som deg som holder på å ødelegge industrien, men det ville blitt helt feil. Det er folk som meg som ødelegger industrien. Vi som kjøper selv om vi ikke liker det som skjer. Selv om jeg ikke kommer til røre multiplayer delen med en ildtang så kommer jeg til å kjøpe GTA 5 for singleplayer delen sin skyld. Og da vil jo ikke Rockstar merke noen ting.

Endret av Mithridates VI
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom mikrotransaksjonane er godt balanserte så speler det ikkje så stor rolle. Om enkelte vil betale litt for å sleppe å bruke så mykje tid i spelet til å skaffe penger så vil ikkje det øydelegge for dei andre.

 

Dersom ein med ekte penger kan kjøpe seg fordeler som vanlige "gratis" spelere ikkje kan oppnå, eller som krever usannsynlig mykje tid for å oppnå så blir det værre.

 

http://imgur.com/cyYLnDF :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...