Gå til innhold

Grand Theft Auto V håver inn 4750 millioner kroner på én dag (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

det har blitt annonsert til pc og kommer vÃÂ¥ren 2014

Kilde?

Internett haha

Gah, here comes the little kids...

 

Nei, GTA V er ikke bekreftet til PC, MEN siden GTA 3 så er det nesten utelukkende kommet til PC omtrentlig et halvt år etterpå, og det er ikke vanlig at det blir annonsert før en stund etter konsollutgivelsen.

 

NB!: Så en påstå at det ligger på steam, men det gjør det ikke. Saints Row 4 har kommet med en DLC kalt "GAT V".

 

http://kotaku.com/gta-v-gets-trolled-hard-1333301293

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd GTA V på PS3 og som kan fortelle meg noe om hvordan ytelsen er? Jeg vurderer å kjøpe det på PS Store i stedet for å vente et halvt år+ for å få det på pc, men jeg er veldig skeptisk til hvor bra det kjører på så gammel hardware. Var aldri noe særlig begeistra for ytelsen i GTA IV på konsoll (ikke at det var noe særlig bedre på PC), og stiller meg derfor tvilende til GTA V som har mer av alt og bedre grafikk, men kjører på samme hardware...

Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd GTA V på PS3 og som kan fortelle meg noe om hvordan ytelsen er? Jeg vurderer å kjøpe det på PS Store i stedet for å vente et halvt år+ for å få det på pc, men jeg er veldig skeptisk til hvor bra det kjører på så gammel hardware. Var aldri noe særlig begeistra for ytelsen i GTA IV på konsoll (ikke at det var noe særlig bedre på PC), og stiller meg derfor tvilende til GTA V som har mer av alt og bedre grafikk, men kjører på samme hardware...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gah, here comes the little kids...

 

Nei, GTA V er ikke bekreftet til PC, MEN siden GTA 3 så er det nesten utelukkende kommet til PC omtrentlig et halvt år etterpå, og det er ikke vanlig at det blir annonsert før en stund etter konsollutgivelsen.

 

NB!: Så en påstå at det ligger på steam, men det gjør det ikke. Saints Row 4 har kommet med en DLC kalt "GAT V".

 

http://kotaku.com/gta-v-gets-trolled-hard-1333301293

 

Dem stoppet etter GTAIV, Red Dead Redemption var en salgssuksess uten like men det fikk dem ikke til å slippe en PC utgave. Mener dem begrunnet det med piratkopiering og for mye problemer med onlinedelen. Det var utrolig mye juksing som ødela hele multiplayeropplevelsen på PC utgaven.

 

Enda viktigere at man slipper sånt i GTAV da det nærmest er et MMO. Sånn sett så takler jeg at det aldri kommer til PC.

Lenke til kommentar

 

 

Gah, here comes the little kids...

 

Nei, GTA V er ikke bekreftet til PC, MEN siden GTA 3 så er det nesten utelukkende kommet til PC omtrentlig et halvt år etterpå, og det er ikke vanlig at det blir annonsert før en stund etter konsollutgivelsen.

 

NB!: Så en påstå at det ligger på steam, men det gjør det ikke. Saints Row 4 har kommet med en DLC kalt "GAT V".

 

http://kotaku.com/gta-v-gets-trolled-hard-1333301293

Dem stoppet etter GTAIV, Red Dead Redemption var en salgssuksess uten like men det fikk dem ikke til å slippe en PC utgave. Mener dem begrunnet det med piratkopiering og for mye problemer med onlinedelen. Det var utrolig mye juksing som ødela hele multiplayeropplevelsen på PC utgaven.

 

Enda viktigere at man slipper sånt i GTAV da det nærmest er et MMO. Sånn sett så takler jeg at det aldri kommer til PC.

Red dead er så vidt meg bekjent ikke begrunnet i det hele tatt. Men det er teorisert rundt at det er grunnet piratkopiering.

MEN avdelingen som laget red dead, lager (nesten) ikke (eller porter) PC-spill, men bare konsoll spill.

Se på det på denne måten: Når de lager / lagde GTA så var tankene alltid "Hvordan vil dette også fungere på pc?" Mens når de lagde red dead så var ikke den tanken der i det hele tatt. Red dead er laget for konsoll.

 

Dessuten så fikk "vi" LA Noire, men den fulgte også rock stars tradisjon med å slippe spillet et halvt år etterpå. Nesten nøyaktig 6 måneder etterpå, faktisk, ifølge wikipedia. Akkurat som de tidligere GTA'ene. Red dead er det eneste unntaket i en lang rekke, og til og med spill som er kommet etterpå er gitt ut på pc.

 

Max Payne 3, som kom ifjor kom også til pc, selv om den også er litt annerledes der, mtp release på pc. For der kom pc versjonen ut ca. 3 uker etter utgivelsen på konsoll.

 

TL;DR: Red Dead Redemption er ikke noe bevis på noen ting. Så ta en pille, og slapp av! :)

Lenke til kommentar

Jeg tror nok det kommer til Pc + neste gen konsoller grunnet at de tjener rimelig mye på å først selge det til ps3 og xbox 360 og så vente og selge det til samme folka igjen som oppdaterer til nextgen når ps4 og xone slippes - og så til pc i Mars neste år.

 

Er veldig mange som har den ideen, og det er det jeg tror også. Fra et økonomisk perspektiv, så ser det ut som en av de mest lønnsomme løsningene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...