Gå til innhold

Nye bilder av Nexus 5 virker lovende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til et nettside som har enormt med skrivefeil i sine artikler, så ble jeg imponert av nettopp bruken av "angivelig"

 

Skjønner ikke helt entusiasmen for mobilteknologien, det koster enda en formue, og bruksområdene er langt fra imponerende, du kan for eksempel kjøpe et monster av en stasjonær-pc for snart samme prisen.

 

Må si at utviklingen av bærbar pc og nettbrett er mye mer interessant, dette er derimot bare min personlige mening som jeg følte å gi uttrykk for :p

Lenke til kommentar

For en som påpeker skrivefeil, så skrive du ikke veldig godt norsk.

 

Det er ikke så lett å legge en stasjonær eller en bærbar i lomma, og en telefon har enormt stort bruksområdet. Hvis du er en av dem som ikke surfer på telefon, spiller, eller bruker den til den endeløse rekka med ting du kan gjøre, så klarer du nok deg fint med en Doro.

Lenke til kommentar

http://gsminsider.com/2013/09/lg-nexus-5-gfxbench-1080p-display-snapdragon-800/

From the details listed on GFXBench, the LG Nexus 5 runs on Android 4.4 KitKat when it was tested on the GFXBench benchmark website. The ?KeyLimePie? is the former name of Android 4.4 KitKat. The fifth generation Nexus smartphone is powered by 2.26GHz Snapdragon 800 quad-core processor.

Update: The 1794 x 1080 pixel resolution is because the device has on screen buttons.

Endret av nipton
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...