Gå til innhold

Netflix lar piratene bestemme TV-serier og film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dette betyr man slipper å komme over "Unavailable to stream" på mesteparten av Netflix biblioteket. Ikke noe er verre en å bli lokket av en film du vil se på netflix, for så å finne ut den bare er tilgjengelig for dvd-leie i USA.

 

Da ryker det rett på det karibiske havet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser god fremgang, men er fortsatt en del gode TV-programmer som jeg ikke alltid har mulighet til å se på TV som jeg gjerne skulle sett, bla er veldig få av TV-programmene på Discovery og NGC å finne på nettet.

 

Sånnsett så ønsker jeg Canal Digital's T-We tjeneste hjertelig velkommen, synd at parabolkundene ikke får nyte tjenesten.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Håper dette betyr man slipper å komme over "Unavailable to stream" på mesteparten av Netflix biblioteket. Ikke noe er verre en å bli lokket av en film du vil se på netflix, for så å finne ut den bare er tilgjengelig for dvd-leie i USA.

 

Da ryker det rett på det karibiske havet.

 

Vet ikke hva du har gjort, men du har triksa og fiksa på netflix'en din vil jeg tro.

Med den norske netflix'en så får du inn aldri noe slikt.

Jeg har aldri hatt problemer med å streame noen titler på Netflix.no

 

Man kan ikke klage på netflix hvis du har trikset og fikset litt her og litt der og slik at du kan se amerikanske serier/filmer som du ikke får sett her til lands osv... Ganske logisk det hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...