Gå til innhold

Guide: ArmA III (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har 6-kjernen til amd fx på stock 3,8ghz, hd7950 med 3gb ram. den klarer ultra ganske fint i singleplayer men online er det bare å gi opp, der kjører jeg på low, for å slippe unna lagg. artikkelforfatter sier at low gjør at man ikke ser noe. vel det må være hans syn for det funker for meg.

Om jeg ikke ser en fiende noen mil unna så er det fordi jeg fysisk ikke ser så langt :p

Lenke til kommentar

"ArmA III er et solid krigsspill, med alt fra en solid dose sniking, til voldsomme kjøretøyer."

 

Hehe, det burde være ulovlig å engang antyde at Arma 3 er et bra krigsspill synes jeg, sånn i marketsførings øyemed i det minste. For et makkverk av et spill dette ligger an til å bli. :| Spillet gikk vel ut av beta for noen få dager siden.

 

Holstre pistolen på siden.. nnnnneida.

Rævkrype opp en fjellskråning.. jaddaa

Damemodeller.. neiddaaa

Samme utstyr på begge sider av faksjonene.. jaddaa

Gjemme seg i grasset på avstand.. neiddaa

Alt av uniformer for blufor har US flagg.. jadddaa

Skademodellering på kjøretøy.. neiidaa

Sitte på ræva på bakken og rotere.. jaddaa

 

Det er jo en masse muligheter i dette med å lage et omfattende og overveldende krigsspill, men dette har de ikke fått til i min mening.

 

Jeg kunne spekulere i at utviklerne har kanskje jobbet for mye på DayZ standalone, men jeg aner at de nok bare er talentløse og holder set til sånn overforenklet spilldesign.

 

Heh, jeg får gå å sjekke om det faktisk er slik at uniformene på blufor har USA flagget, som det ble påpekt i dag på det offisielle forumet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det billigste kortet som greier å dra spillet over den magiske grensen på 60 FPS er Nvidia GeForce GTX 760, og det ligger godt over grensen også. Dette kortet får dermed vår soleklare anbefaling, som det rimeligste kortet det er verdt å se på.

760 Passerer da ikke "den magiske grensen"? Grafen viser tydelig at kortet bare oppnår 57,1 FPS ved High.

Lenke til kommentar

"ArmA III er et solid krigsspill, med alt fra en solid dose sniking, til voldsomme kjøretøyer."

 

Hehe, det burde være ulovlig å engang antyde at Arma 3 er et bra krigsspill synes jeg, sånn i marketsførings øyemed i det minste. For et makkverk av et spill dette ligger an til å bli. :| Spillet gikk vel ut av beta for noen få dager siden.

 

Holstre pistolen på siden.. nnnnneida.

Rævkrype opp en fjellskråning.. jaddaa

Damemodeller.. neiddaaa

Samme utstyr på begge sider av faksjonene.. jaddaa

Gjemme seg i grasset på avstand.. neiddaa

Alt av uniformer for blufor har US flagg.. jadddaa

Skademodellering på kjøretøy.. neiidaa

Sitte på ræva på bakken og rotere.. jaddaa

 

Det er jo en masse muligheter i dette med å lage et omfattende og overveldende krigsspill, men dette har de ikke fått til i min mening.

 

Jeg kunne spekulere i at utviklerne har kanskje jobbet for mye på DayZ standalone, men jeg aner at de nok bare er talentløse og holder set til sånn overforenklet spilldesign.

 

Heh, jeg får gå å sjekke om det faktisk er slik at uniformene på blufor har USA flagget, som det ble påpekt i dag på det offisielle forumet

Bohemia står IKKJE for utviklinga av DayZ.

 

ArmA3 er ikkje battlefield... Det er eit spel som skal verre realistisk, somme vil kalle det for ein simulator. Skulle du ha fått ein bulk i bilen for kvar gong du traff ein stein, hadde spelet kjørt på rundt ein 5 fps på low med 64 spelarar på altis, og -600 med 256 spelarar.

 

Det er heilt klart mykje "dårlig" med ArmA3, som f.eks at pistolen ikkje hamnar i slira, det har irritert meg noko voldsomt... Samt den fordømte "actionmenyen". Dette er dog ingenting du tenkar over midt i kampens hete. Vell, jo kanskje actionmeyen...

 

Spelar du ArmA3, eller ArmA2 for den saks skuld, på sikkelig vis, så er det fantastisk! Mission editoren er noko for seg sjølv, du veit rett og slett aldri kva som kan skje! Samt at når ei bane er over 270km2, så driter du i om pistolen ikkje går ned i holsteren, eller at du ikkje kan spele som damer! Og kva krigsspel per dags dato har kvinnemodeller?

 

Prøv å spel ArmA3 med ACRE, samt tusenvis av alle dei fantastiske moda som er tilgenglig!

 

 

Også ein liten note til skrivaren, du kunne tatt med eit par linjer i launch options, dette gjer spelet ti gonger meir spelbart! Ligger på rundt 80fps (tok ein TDM, hadde rundt 60-40 fps med rundt 40 spelarar) på ultra (view over 3000) i MP med 780 og ein i5 på 4.4ghz.

 

Har du ein quadcore så setter du "-cpuCount=4" (uten hermeteikn). Dersom du har meir enn fire kjerner, setter du antall kjerner der eg har såtte inn "4". Dersom du ikkje gjer dette så bruker ikkje spelet meir enn 2 kjerner. Du kan også sette opp kor mykje ram spelet skal ha tilgang til ved å bruke "-maxMem=[sett inn mengd ram]" f.eks, "-maxMem=8192", da vil spelet bruke 8gb minne.

Endret av eirikol1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"ArmA III er et solid krigsspill, med alt fra en solid dose sniking, til voldsomme kjøretøyer."

 

Hehe, det burde være ulovlig å engang antyde at Arma 3 er et bra krigsspill synes jeg, sånn i marketsførings øyemed i det minste. For et makkverk av et spill dette ligger an til å bli. :| Spillet gikk vel ut av beta for noen få dager siden.

 

Holstre pistolen på siden.. nnnnneida.

Rævkrype opp en fjellskråning.. jaddaa

Damemodeller.. neiddaaa

Samme utstyr på begge sider av faksjonene.. jaddaa

Gjemme seg i grasset på avstand.. neiddaa

Alt av uniformer for blufor har US flagg.. jadddaa

Skademodellering på kjøretøy.. neiidaa

Sitte på ræva på bakken og rotere.. jaddaa

 

Det er jo en masse muligheter i dette med å lage et omfattende og overveldende krigsspill, men dette har de ikke fått til i min mening.

 

Jeg kunne spekulere i at utviklerne har kanskje jobbet for mye på DayZ standalone, men jeg aner at de nok bare er talentløse og holder set til sånn overforenklet spilldesign.

 

Heh, jeg får gå å sjekke om det faktisk er slik at uniformene på blufor har USA flagget, som det ble påpekt i dag på det offisielle forumet

 

Stikkord: Kompromisser

 

-Holstre pistolen på siden... for det har så jævlig mye å si for morofaktoren...

-Faen er rævkrype?

-Damemodeller, nesten ingen spill har det...

-Samme utstyr, klart, men hvordan, og om alt brukes, er opp til han som lager oppdraget, NATO -kan slåss med infanteri mot stridsvogner med luftstøtte i ett oppdrag, og andre veien i neste.

-Gjemme seg i gress, kunne det i toa, ser ingen grunn til at det skal være borte i trea (har aldri sjekket, har bare antatt at det enda er der, er bortreist så kan ikke sjekke)

-Alt av unifomer har US flagg, nå er BLUFOR = NATO i spillets nåværende stand (så vidt jeg vet, igjen, vært borte) og USA er den største bidragsyteren i NATO så om de kun skulle hatt et flagg, om det nå er midlertidig eller ikke, skulle det nesten bare mangle at det er USA. Det er også et stort marked for dem i USA, og de kan være litt gretne av seg om de ikke får være heltene, og det har vel heller ingen verdens ting å si for morofaktoren hvilket flagg det er uansett

-Skademodellering, jo, i en viss grad. Det er ikke like omfattende som, si Forza eller noe i den duren, men så måtte du også hatt en sinnsykt mye kraftigere PC en hva du får idag for å kunne kjøre Arma 3 med alt det har i dag, og attpåtil ha skademodellering på alle kjøretøy.

-Sitte på ræve å rotere, kan da det i virkeligheten å, bare å flytte beina dine vettu

Lenke til kommentar

"ArmA III er et solid krigsspill, med alt fra en solid dose sniking, til voldsomme kjøretøyer."

 

Hehe, det burde være ulovlig å engang antyde at Arma 3 er et bra krigsspill synes jeg, sånn i marketsførings øyemed i det minste. For et makkverk av et spill dette ligger an til å bli. :| Spillet gikk vel ut av beta for noen få dager siden.

 

Holstre pistolen på siden.. nnnnneida.

Rævkrype opp en fjellskråning.. jaddaa

Damemodeller.. neiddaaa

Samme utstyr på begge sider av faksjonene.. jaddaa

Gjemme seg i grasset på avstand.. neiddaa

Alt av uniformer for blufor har US flagg.. jadddaa

Skademodellering på kjøretøy.. neiidaa

Sitte på ræva på bakken og rotere.. jaddaa

 

Det er jo en masse muligheter i dette med å lage et omfattende og overveldende krigsspill, men dette har de ikke fått til i min mening.

 

Jeg kunne spekulere i at utviklerne har kanskje jobbet for mye på DayZ standalone, men jeg aner at de nok bare er talentløse og holder set til sånn overforenklet spilldesign.

 

Heh, jeg får gå å sjekke om det faktisk er slik at uniformene på blufor har USA flagget, som det ble påpekt i dag på det offisielle forumet

 

Arma er helt greie spill på egenhånd, men det er når du legger inn mods at spillet virkelig oser av realisme og kvalitet, ACE, MSO, diverse soldat og kjøretøy modeller, våpen og forbedrede våpen mod muligheter osv,. En stor del av poenget med arma er at du skal skape din egen spillopplevelse gjennom å modifisere spillet via mods og egne/andres oppdrag.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...