Gå til innhold

Konkurranse: Vinn en stor og rask ekstern harddisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1GB? Grei premie, men jeg forventet en "stor" til å være minst 5GB (det er det jeg virkelig trenger av fysisk lagringsplass). Personlig bruker jeg idag Dropbox 100GB planen til å laste opp alle filene jeg har dit og bare laste ned de viktigste til laptop'en. 1GB blir rett og slett bare for lite for meg. Lykke til, alle andre!

Lenke til kommentar

1GB? Grei premie, men jeg forventet en "stor" til å være minst 5GB (det er det jeg virkelig trenger av fysisk lagringsplass). Personlig bruker jeg idag Dropbox 100GB planen til å laste opp alle filene jeg har dit og bare laste ned de viktigste til laptop'en. 1GB blir rett og slett bare for lite for meg. Lykke til, alle andre!

 

Kan en mod omdøpe denne karen til "TechNoob"...?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Hyggelig å møte deg også. For "Leakim1991" er jo så ekstremt fancy pro shit.............

Lær deg forskjellen på TB og GB.

Ser man det ja, haha, jeg bommet totalt på T. Jeg må ha vært i mine egne tanker da jeg skrev kommentaren, skjønner virkelig ikke hvordan jeg kan ha oversett at jeg skrev G overalt. T og G er litt for nærme hverandre på tastaturet noen ganger, faktisk ikke første gangen jeg har skrevet feil med de to. Mente uansett TB alle steder der jeg skrev GB, det hadde du kanskje skjønt hvis du hadde brukt litt mer tid til å tenke istedenfor å være en sånn "pro" techperson som sender en dum melding til de som skriver feil her og der.

Lenke til kommentar

Jeg ville da kalt denne stor, til formfaktoren. Men igjen, da kunne en minnepinne vært stor også, eller et minnekort. Alt er relativt. Ser uansett ut som en helt grei disk, uten at det er noe spesielt ved den. Prisen var grei også.

 

Lurer fælt på hvilken harddisk de har brukt, tipper Seagate.

 

 

For "Leakim1991" er jo så ekstremt fancy pro shit.............

Yay, da er jeg extreme fancy pancy pro tech dude person. :wee:

 

Btw., du må huske her at du kritiserte noe selv, så du kan ikke nødvendigvis klage på at Mr. extreme fancy pro shit retter på deg når du har en åpenbar feil i argumentet ditt.

Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...