Gå til innhold

En drosjetur utenom det vanlige (Android, iPad, iPhone, Linux, Mac, PS3, Vita, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker absolutt ikke denne tegnestilen, virker for emo og "artistisk" for min del. Ble veldig skuffet når jeg leste fransk håndtegnet eventyrspill og så ser jeg denne utrolig kjedelige art stilen. Få inn Blueberry, Asterix, Moebius eller noen av de andre geniale franske tegnestilene. De er herlige og interessante alle sammen men de er også fargefulle, fult av liv og masse detaljer. Dette var bare melankolsk dritt :(

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Liker absolutt ikke denne tegnestilen, virker for emo og "artistisk" for min del. Ble veldig skuffet når jeg leste fransk håndtegnet eventyrspill og så ser jeg denne utrolig kjedelige art stilen. Få inn Blueberry, Asterix, Moebius eller noen av de andre geniale franske tegnestilene. De er herlige og interessante alle sammen men de er også fargefulle, fult av liv og masse detaljer. Dette var bare melankolsk dritt :(

Kjenner ikke de andre personene du nevner, med mindre du mener Asterix og Obelix og western tegneserien Blueberry, og tegnestilene brukt i disse?

 

Men Moebius, som er pseudonymet brukt av Jean Giraud, kjenner jeg til. Det er for øvrig JG som tegnet Blueberry, så det blir litt smør på flesk å nevne Moebius og Blueberry i samme setning :p

 

Uansett, jeg synes Giraud's tegninger er "gammeldagse". Altså ikke motivene som er fulle av detaljer og farger som du skriver, men jeg savner dybden og nyansene i bildene. Jeg får følelsen av at jeg ser på blader fra 20-30 år tilbake i tid. Nå stemmer dette for så vidt da han tegnet lenger før jeg ble født, men selv tegneseriene fra 2011 mener jeg har mye samme stilen. Jeg vet mange liker den, og jeg har ikke noe i mot den, men det er ikke min favoritt.

 

Uansett er det i alle tilfeller lite håp om at JG selv skal lage et tegneseriespill da han døde i fjor.

Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar

Kjenner ikke de andre personene du nevner, med mindre du mener Asterix og Obelix og western tegneserien Blueberry, og tegnestilene brukt i disse?

 

Men Moebius, som er pseudonymet brukt av Jean Giraud, kjenner jeg til. Det er for øvrig JG som tegnet Blueberry, så det blir litt smør på flesk å nevne Moebius og Blueberry i samme setning :p

 

Uansett, jeg synes Giraud's tegninger er "gammeldagse". Altså ikke motivene som er fulle av detaljer og farger som du skriver, men jeg savner dybden og nyansene i bildene. Jeg får følelsen av at jeg ser på blader fra 20-30 år tilbake i tid. Nå stemmer dette for så vidt da han tegnet lenger før jeg ble født, men selv tegneseriene fra 2011 mener jeg har mye samme stilen. Jeg vet mange liker den, og jeg har ikke noe i mot den, men det er ikke min favoritt.

 

Uansett er det i alle tilfeller lite håp om at JG selv skal lage et tegneseriespill da han døde i fjor.

 

Jeg er litt uening, det er såklart stort sprik mellom blueberry og de mer surrealistiske tegneseriene frankrike har, men personlig liker jeg ikke denne stilen i hele tatt og er skuffet over stilen til dette spillet her. På samme som Japan har en kvalitet en forventer i deres markeder har også Frankrike en kvalitet jeg forventer, spillet kan godt bli råbra men synes likevell selve stilen er tragisk dårlig sammenlignet med det jeg har lest av franske tegneserier.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...