Gå til innhold

Sniktitt: XCOM: Enemy Within (Mac, PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoved historien og elementene der iriterer meg, det gjør det lite interesant å spille spillet om igjen. Spillet ellers synes jeg er ok. Den taktiske biten er veldig bra (bortsett fra repeterendde kart), men research og base innholdet er rett og slett for dårlig. Ikke minst den biten med å bygge satelitter.

 

Men jeg har jo Xenonauts som gjøre alt bedre. Og der er historien 'Jorda er under angrep, iverksett tiltak.'

Lenke til kommentar

Men jeg har jo Xenonauts som gjøre alt bedre. Og der er historien 'Jorda er under angrep, iverksett tiltak.'

Uff, jeg er litt skuffet over Xenonauts jeg. Fint om jeg tilhører unntaket.

Var med tidlig, og kjempe-driv i miljøet og utviklerne. Det ble bare ikke helt som jeg hadde håpet. personlig smak sikkert.

Extraterrestials 2 når den endelig kommer gleder jeg meg mer til nå.

Lenke til kommentar

Singleplayer delen fungerer ganske greit helt til du kommer midtveis og det blir veldig repetivt. Mangel på mer varierte baner og mer mikro med tanke på basebygging (merk flertfall) gjør at replay valuen faller drastisk.

Det siste oppdraget og avslutningen av spillet er et antiklimaks.

Det dette spillet trenger er en expansion pack på lik linje med Terror From The Deep. Hvis det kun er nye elementer som legges til den gamle innpakningen må jeg nesten si meg skuffet.

Endret av Hojjoj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...