Gå til innhold

Apple har lansert to nye iPhone-modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både ITavisen og amobil rapporterer at iPhone lanseres først i desember, men jeg skjønner ikke hvor de har dette fra.

 

Det jeg har lest ut ifra bilder knipset av keynoten, vil den bli lansert i 100 nye land (og over 270 mobiloperatører) INNEN utgangen av desember. Det er i det samme som de opplyste om under iPhone-eventen i fjor. Heller ikke da stod Norge oppført som et av de landene hvor den først ble gjort tilgjengelig, men den kunne forhånsbestilles 28 september.

 

Følger de samme plan som fjor, så kan den forhånsbestilles et minutt over midnatt 27. september, som er på en fredag.

 

Jeg anser det som lite sannsynlig at Apple i år velger å vente to måneder etter første bulk, bare for å pepre 100 nye land med iPhones, samtidig, i desember.

 

Har jeg misset noe her, så opplys meg altså gjerne.

Lenke til kommentar

Dette var et steg i riktig retning :) Prisen kan dog ikke øke, den er allerede litt for dyr. Under 5k er den aktuell :)

 

Samtidig har Apple fått problemer med lekkasjer ved de 2 siste telefonene, de fleste ryktene stemmer på forhånd. Apple har vert flink til dette fram til 4s, litt av magien forsvinner :/

Endret av Svigermors drøm
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...