Gå til innhold

Surface 2 kan bli en kraftplugg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de vil inn på markedet, må de sørge for at den er billigere en alle andre tilsvarende. Kanskje gå i tap, men håpe å tjene inn via app store.

 

Ellers har jeg ingen tro på Win8/tablet, og ville aldri vurdert det.

 

Nå har det seg slik at win 8/win rt fungerer ypperlig på tablet, problemet er at de er på vei inn i et allerede etablert marked. Dette er en utfordring som du sier, og de klarer heller ikke hente inn mye på deres windows store da denne er mye magrere i innhold enn Apple og google sine tilsvarende tjenester. Det har seg nemlig slik at Windows sin sterke side er på x86 plattformen og ikke på ARM platformen, så man kan tolke dette som at de holder seg på markedet med surface RT inntil surface pro har god nokk batteri tid til å ta over helt (gi den noen prosessor generasjoner/batteri generasjoner så vil du ser merkbare forandringer). På surface pro har du nemlig tilgang til alle windows programmer skrevet helt tilbake til MS DOS tiden.

 

Så jeg er enig med deg at de må prise seg noe lavt for å konkurrere, men jeg tror de er ute etter å lage seg et navn i tablet markedet før deres ordentlige alternativer tar over.

Lenke til kommentar

Det er godt ikke alle er som deg Avid.. Har surface og elsker det. hadde jeg vært smart og lest litt om greiene før jeg kjøpte brettet hadde jeg kjøpt med pro.. RT er litt kjip. men kvalitets følelsen og hvordan den fungerer er jo overlegent alt annet man har på markedet.. (jeg har div andre android brett også). USB porten klarer jeg meg ikke uten lengre. innebygde støtten.. lade kabelen.. MS tok et kjempe ronk i tryne på konkurrentene når de ga ut surface..

win8 fungerer veldig bra på tab. raskt å bruke. som på pc.. men skal innrømme jeg brukte noen timer på å venne meg til det :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...