Gå til innhold

PayPal stikker kjepper i hjulene for slåssespill (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig. Som jeg ser det, gjør PayPal akkurat det de vil, når de vil, og presses gjerne av andre også. Håper virkelig noen lager et skikkelig godt, enkelt og sikkert alternativ til PayPal (liker ikke måten Bitcoins fungerer på). Er helt på trynet at man alltid er redd for at PayPal kanskje skal fryse kontoen når det passer dem.

Endret av ahw_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, på tide å sei opp PayPal-kontoen min. Eit selskap som når som helst kan finne ut at dei vil ta pant i pengane mine vil eg ikkje ha noko med å gjere.

 

Ting som dette har de jo gjort lenge, inkludert med veldedighet (!) hvor målet ikke stemmer med en eller annen trådtrekkers politiske overbevisning. De skal "undersøke mistanker om svindel", og ingen vet nøyaktig hva slags avlat man må love dem for å få tilgang på pengene igjen.

Lenke til kommentar

Ikke glem at det neppe er mange firma som utsettes for så mange svindelforsøk hver dag som PayPal og de har enorme utgifter relatert til dette. At de velger å være "føre var" synes jeg er helt greit. Noen "false positives" går det an å leve med.

 

Problemet her er jo at paypal endrer retningslinjene for hvordan pengene skal brukes. I utgangspunktet skulle pengene brukes til utvikling av spillene, men nå kan de bare brukes som ekstra profitt når spillene er ferdigutviklet. Resultatet vil være at det ikke blir mulig å betale lønn til ansatte, og spillet blir ikke utviklet.

 

Fordi paypal ikke gir dem pengene før produktet er ferdig så får de heller ikke et ferdig produkt, og derfor får de heller ikke pengene til slutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...