Gå til innhold

Her ser du Philips lynraske skjerm for spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1920 x 1080 er ikke en spillopløsning.

16:10 formatet eller 1920 x 1200 for spilling har jeg mistet interessen for etter jeg har sett de kutter av sidene av skjermen for å få den samme "Aspect Raten" som 16:9 har.

 

Enkelt sagt så myster du litt sidesyn om du har en 16:10 skjerm i forhold til 16:9.

 

De fleste spill er laget for 16:9, enda strategispill har negativ effekt med 16:10.

Lenke til kommentar

16:10 formatet eller 1920 x 1200 for spilling har jeg mistet interessen for etter jeg har sett de kutter av sidene av skjermen for å få den samme "Aspect Raten" som 16:9 har.

Det skyldes late spillutviklere, ikke skjermen. Det er også et problem som vil løse seg selv hvis vi først blir kvitt 16:9-formatet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har allerede en 144 Hz skjerm fra Asus. Den også med 1920x1080 og 24". Det jeg ønsker nå er en 27" med 2560x1600/1440 og 144 Hz.

Haha lykke til med å dra spill i 1440 eller 1600p og 144 hz.

Mon tro hvordan maskinvare som kreves for det i BF4 f.eks.

Vil ikke tro 3x780 + 4930k alt overklokket vil være særlig for mye.

Lenke til kommentar

Kan vi snart avskrive 16:9-formatet?

 

Det er nok bare å gi opp den tanken med en gang.

Den eneste måten man skal få til en overgang til 16:10, er at dere som ønsker dette starter å kjøpe opp så mange skjermer dere har råd til, selv om dere ikke trenger det.

 

Det er penga som rår, og alle salgstall peker mot 16:9.

 

Personlig syntes jeg det er greit at man får ett mer unisont format for alle type skjermer. Det sier jeg som sitter å ser på en 21:9 TV. Skulle personlig sett at det formatet var med utbredd, noe det er mulighet for når HDMI 2.0 støtter formatet. Perfekt for skikkelig film, men ikke så mye annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...