Gå til innhold

Podkast: Historien bak populære Mega Man


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke så mange mega minner å ta av, syns å huske jeg ble lei når jeg aldri kom meg forbi ett eneste brett, men synes nesten jeg må bruke anledningen til å gratulere med 1-års jubileum for Retro crew!

 

Keep it rad, and keep it going! ;)

 

Haha ja dæven. Det gikk meg hus forbi siden vi feira episode 50 nettopp, men du har jo rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer med et år med Retro Crew, og med en konge episode! :)

Har mange gode minner fra Mega Man når jeg var yngre. Spiller fortsatt en del Mega Man, da jeg har 1ern og 2ern på NES, og 9 og 10 på Xbox.

 

Speaking of 9 og 10.. Er ikke Mega Man 10 mye vanskeligere enn Mega Man 9, eller er det bare meg? Jeg har runda MM9, og det var da ikke så grusomt vanskelig, men har enda til gode å klare mer enn 1 eller 2 bosser i MM10 :p

Lenke til kommentar

Gratulerer med et år med Retro Crew, og med en konge episode! :)

Har mange gode minner fra Mega Man når jeg var yngre. Spiller fortsatt en del Mega Man, da jeg har 1ern og 2ern på NES, og 9 og 10 på Xbox.

 

Speaking of 9 og 10.. Er ikke Mega Man 10 mye vanskeligere enn Mega Man 9, eller er det bare meg? Jeg har runda MM9, og det var da ikke så grusomt vanskelig, men har enda til gode å klare mer enn 1 eller 2 bosser i MM10 :p

 

Takk takk!

 

Og ja det er mulig Mega Man 10 faktisk er verre men det har også en "easy mode", mens i Megaman 9 er det BARE hard mode.

Lenke til kommentar

Kjøpte Mega Man 1 til Wii for noen år siden. Tror jeg klarte én boss før spillet slo meg hardt i ansiktet. Nå er spillet riktignok før min tid, så jeg skylder på det.

 

Gratulerer også med ett år med Retro Crew. Dere er fast innslag hver mandag.

Endret av TEvang
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spilte ikke de klassiske MM-spillene før tidlig i år, og ble umiddelbart hekta på dem en stund.

Syns dog ikke de første to var så vanskelige. Var først i 3'eren det begynte å bli skikkelig vanskelig, og da hovedsaklig pga Doc Robot kampene. Trodd først at man måtte ta alle Wily stages sammenhengende pga buggen som gjør at man starter på første igjen hvis man velger "stage select" på game over skjermen i stedet for continue.

 

1'eren tok det meg vel 4-5 time å runde første gangen - litt lenger på 2'eren, i stor grad takket være forsvinnende plattform-segmentet i Heat Man stage og det faktum at jeg ikke visste om Item-2 som lar en skippe hele greia. Dagen etter spilte jeg gjennom dem et par ganger til, og klarte begge på ca. 40 minutter hver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...