Gå til innhold

Digital Impuls (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det hw.no gutta som har rota i hyllene på lageret? Og som har gjort at de ikke har tid til å svare på epost?

 

Bestilte to nettverkskort som var på lokal lageret. Fikk ett rett og ett feil. Tok en uke og 3 eposter før de svarte. Nå vil de at jeg skal returnere det som var feil og så få rett. Spurte om de ikke heller kunne sende meg rett kort sammen med en ferdigfrankert konvolutt for retur. Så får vi se.

 

(dette var igjennom supersmart.no som eies/drives av digital impuls).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Næmmen.. reservedels-sjappa, jo, kjekk og ha. Hjemmekoselig artikkel liksom, selv om det får meg til å undres over dette landet når en vet hvilke kjempebutikker av denne typen som finnes i andre deler av verden.

Lenke til kommentar

Må si Digitalimpuls er yndlingssjappa mi!

 

Rett og slett fordi de har lager i butikk og er lette å reise innom.

 

Det at de som oftest ikke er så fryktelig mye dyrere enn nettsjapper om man regner med frakt er også en av grunnene til at jeg som regel kjøper hos de om der har på lager. Betaler gjerne litt mer for å få ting med en gang! :D

 

Edit: Om de leser dette, så hadde det vært flott med en side som faktisk hadde litt informasjon om produktene også. Den er *veldig* bar mtp. bilder, info, osv

Endret av tacomodo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Meget bra artikkel....sånn vil vi ha mer av! :-)

Og jeg visste ikke en gang om denne sjappa selv om jeg bor i Oslo-området og faller inn under kategorien "geek".

Absolutt villig til å betale noen kroner mer for hw for å bidra til fortsatt drift da slike sjapper er gull verdt. Så neste gang jeg er i området så stikker jeg innom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Beste butikken jeg har vært borti så lenge jeg har levd. Livet er ganske mye bedre i Oslo med den der mellom jobb og leilighet :) Bra pris, opplevd flere ganger at pris har vært lik Komplett f.eks., men her slipper man da frakt, venting, evnt. retur pga. feil etc.

 

Glimrende! Og vannkjøling i butikk er veldig praktisk :) Smarte også uten å være frekke, veldig god service. Og; ikke selgere. Nydelig å slippe det tullet, folk som jobber med varene og kan si f.eks. at de rambrikkene er for høye for den gigangiske Noctua-kjøleren :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Handla der i mange år selv. Hater å vente på ting i posten, så betaler gjerne litt ekstra for å få det over disk.

Farlig å gå innom der uten noen plan, ender alltid opp med noe.

 

Kjøpte X58 opsettet jeg fortsatt har der for noen år siden og det funker finfint enda. Ble ekspedert av Haakon, fikk god pris og god service :)

Lenke til kommentar

Kjøper ofte småtteri der fordi de kommer greit ut på pris uten frakt og tullete betalingsgebyr, og man kan svippe innom på vei fra jobb, men når det er snakk om de store prosjektene smaker prisforskjellen til nettbutikkene litt for dårlig.

 

Hvis det er noe jeg vil ta og føle på før jeg kjøper, handler jeg selvfølgelig produktet der i etterkant for å støtte opp om muligheten til å teste det fysisk før kjøp.

 

Kudos for at det er lenge åpent på lørdager også!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg pleide å handle masse greier hos Digital Impuls, helt til jeg fikk oppleve hvordan de behandler garantisaker. Jeg hadde nemlig kjøpt noen Koss Portapro hodetelefoner hos de (som det faktisk er livstidsgaranti på) som sluttet å virke etter bare noen uker. Da jeg gikk og viste dem at den bare hadde sluttet å virke helt uten at noe røff behandling, stilte de seg totalt på bakbeina. De mente at det var selvforskylt, og kom først med anklager om at jeg hadde mista de i bakken, for så å skifte til å si at det var fordi jeg hadde hatt dem på meg utendørs når det var minusgrader. De nektet å erstatte varen, men var "snille" nok til å tilby meg 10,- kroner avslag på nye hodetelefoner.

 

Dette er ikke bare brudd på flere forbrukslover, men rett og slett lureri. Jeg vil derfor fraråde alle og enhver å handle hos disse svindlerne.

Lenke til kommentar

Jeg pleide å handle masse greier hos Digital Impuls, helt til jeg fikk oppleve hvordan de behandler garantisaker. Jeg hadde nemlig kjøpt noen Koss Portapro hodetelefoner hos de (som det faktisk er livstidsgaranti på) som sluttet å virke etter bare noen uker. Da jeg gikk og viste dem at den bare hadde sluttet å virke helt uten at noe røff behandling, stilte de seg totalt på bakbeina. De mente at det var selvforskylt, og kom først med anklager om at jeg hadde mista de i bakken, for så å skifte til å si at det var fordi jeg hadde hatt dem på meg utendørs når det var minusgrader. De nektet å erstatte varen, men var "snille" nok til å tilby meg 10,- kroner avslag på nye hodetelefoner.

 

Dette er ikke bare brudd på flere forbrukslover, men rett og slett lureri. Jeg vil derfor fraråde alle og enhver å handle hos disse svindlerne.

 

Bare så det er sagt, livstidsgaranti er ikke at du kjøper ett headsett å har det til du dør, men at det er garanti i hele det beregnede livsløpet til hodetelefonene.

 

Og koss portapro er ett drittheadsett, går istykker altfor fort.

Lenke til kommentar

Digital impuls liker jeg, riktig nok så har jeg bare erfaringer med avdelingen deres i Trondheim men det er veldig kjekt å bare ta turen innom å plukke med seg det man trenger av småtteri framfor å bestille på nett, betale frakt, trykke F5 på sporinga til krampa tar deg for å så komme deg innom postkontoret som kun er åpent midt i normal arbeidstid.

 

Liker også at man kan slå av en prat med de som jobber der og at de er "nerder" og ikke bare ansatte liksom, har mye mer positive erfaringer med DI framfor datakjeden og mamoz som fantes i Trondheim før, Mamoz starta på samme nivå som DI med at de ansatte "nerder" som likte å jobbe med data men de var ekstremt frampå med å utvide seg og endte opp under eierskap hos Deal.no og vel... nå er de nedlagte.

Lenke til kommentar

Jeg pleide å handle masse greier hos Digital Impuls, helt til jeg fikk oppleve hvordan de behandler garantisaker. Jeg hadde nemlig kjøpt noen Koss Portapro hodetelefoner hos de (som det faktisk er livstidsgaranti på) som sluttet å virke etter bare noen uker. Da jeg gikk og viste dem at den bare hadde sluttet å virke helt uten at noe røff behandling, stilte de seg totalt på bakbeina. De mente at det var selvforskylt, og kom først med anklager om at jeg hadde mista de i bakken, for så å skifte til å si at det var fordi jeg hadde hatt dem på meg utendørs når det var minusgrader. De nektet å erstatte varen, men var "snille" nok til å tilby meg 10,- kroner avslag på nye hodetelefoner.

 

Dette er ikke bare brudd på flere forbrukslover, men rett og slett lureri. Jeg vil derfor fraråde alle og enhver å handle hos disse svindlerne.

Hei, vet du hva, det der har du helt rett i. Kjøpte en G53 spillbærbar for et par år siden og de satte seg helt totalt bakbeina. Maskinen var 3 uker gammel og ville plutselig ikke boote opp, de mente den var "røft behandlet" og ville ikke ta den i mot samt søke Asus for retur. Tok selvfølgelig dir kontakt med Asus og de sa bare "send den inn". I.o.m frakt måtte dekkes av meg pluss at jeg var en smule klar for spille litt så kjørte jeg maskinen inn til Kongsvinger selv. Sparte 2 dager kanskje.

 

Noen uker senere dro jeg til butikken for å kjøpe mer minne. Han ene ekspeditøren tilbydde seg å hjelpe meg med å install mer minne i maskinen (G53) også klarte han og prestere å knekke det ene festet ved tastaturet.

 

Etter dette har jeg aldri mer vært innom butikken. Kjipt, fordi markedet er der, men ingen seriøse nok er der for å plukke opp ballen.

Endret av Celsior
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...