Gå til innhold

Se de ubrukelige produktene som floppet totalt (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Hehe, ja her er det mange som har svidd av investeringer uten å få noe igjen. Og listen kan sikkert forlenges nedover til scrolle-hjulet går seg varmt :)

Mon tro om Windows 8 ligger på en slik liste om 10 år ?

 

Er nok større sjanse for at det blir en om Windows Vista...

Lenke til kommentar

 

 

Mon tro om Windows 8 ligger på en slik liste om 10 år ?

Alltid er det noen som skal skrike om WIn8 hver gang det kommer en slik artikkel.

Hva er det som er så forferdelig galt med Win8 egentlig?

De fleste slike whinere har knapt prøvd det selv engang.

Jeg har faktisk hatt Windows 8 selv, og til normal skole og hjemmebruk passer det OSet helt perfekt. Men for en Gamer går dette OSet sagt rett ut, rett i dass. Det mangler kompatibilitet, funker dårlig med mange spill, krasjer og er en eneste stor Bluescreen for å nevne noe. Men Windows 8 er slettes ikke så dårlig som Windows Vista etter min mening ( Dette er skrevet av en 14 åring , så jeg synes alle dere voksne der ute som bare snakker dritt og er barnslige burde ta dere mer sammen )

Mvh Jakob Svanes :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kjørt win8 på en PC her i et halvt år er, funker så og si med alle spill. Om det har vært et problem så er det bare å sette det i kompatiblitets modus windows 7.

 

Har to like PC-er med samme komponenter og har mere problemer med bluescreens og crashes med win7.

 

Det eneste negative er som regel metro oppsettet, men dett kan man ungå lett med programmer som pokki etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Mon tro om Windows 8 ligger på en slik liste om 10 år ?

Alltid er det noen som skal skrike om WIn8 hver gang det kommer en slik artikkel.

Hva er det som er så forferdelig galt med Win8 egentlig?

De fleste slike whinere har knapt prøvd det selv engang.

Jeg har faktisk hatt Windows 8 selv, og til normal skole og hjemmebruk passer det OSet helt perfekt. Men for en Gamer går dette OSet sagt rett ut, rett i dass. Det mangler kompatibilitet, funker dårlig med mange spill, krasjer og er en eneste stor Bluescreen for å nevne noe. Men Windows 8 er slettes ikke så dårlig som Windows Vista etter min mening ( Dette er skrevet av en 14 åring , så jeg synes alle dere voksne der ute som bare snakker dritt og er barnslige burde ta dere mer sammen )

Mvh Jakob Svanes :)

Takk kjære fjortis ^^ for å gå rett i kjernen på dette med W8. Eneste grunnen til at jeg fortsatt kjører W7 er enkel og det er spill. Hadde jeg fått alle til å kjøre perfekt i Gentoo eller Ubuntu hadde Windows 7 også vært historie for min del.

Når jeg uttaler meg om W8 har jeg litt grunnlag etter å ha brukt diverse "datamaskiner" i jobbsammenheng nesten daglig i 33 år :)

Endret av morten_b
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk kjære fjortis ^^ for å gå rett i kjernen på dette med W8. Eneste grunnen til at jeg fortsatt kjører W7 er enkel og det er spill. Hadde jeg fått alle til å kjøre perfekt i Gentoo eller Ubuntu hadde Windows 7 også vært historie for min del.

Når jeg uttaler meg om W8 har jeg litt grunnlag etter å ha brukt diverse "datamaskiner" i jobbsammenheng nesten daglig i 33 år :)

Dårlig forsøk på å virke kompetent...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hehe, ja her er det mange som har svidd av investeringer uten å få noe igjen. Og listen kan sikkert forlenges nedover til scrolle-hjulet går seg varmt :)

Mon tro om Windows 8 ligger på en slik liste om 10 år ?

 

Den ligger nok på den listen alt. :p

Lenke til kommentar

 

Hehe, ja her er det mange som har svidd av investeringer uten å få noe igjen. Og listen kan sikkert forlenges nedover til scrolle-hjulet går seg varmt :)

Mon tro om Windows 8 ligger på en slik liste om 10 år ?

 

Er nok større sjanse for at det blir en om Windows Vista...

Eller Windows ME :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Interessant å lese om RCA SelectaVision som jeg ikke hadde hørt om før. Jeg måtte google litt og ser at det stemmer at det var fysiske spor a la vinyl (det så ut som laserplate på grunn av fargebrytningen). Det er smått utrolig hva de klarte å presse ut av den teknologien. En sporvidde på 657 nm og en sporlengde på 19 km per side skulle gi hele 27 000 frames (7,5 fps i 1 time). Dvs. 1 frame per 70 cm av sporet. Nåla hvilte på plata med en kraft på bare 65 milligram. Systemet må ha vært utrolig sårbart for støv. Lagringskapasiteten i den grad det er sammenlignbart med digitale data var omtrent 12,6 GB/side. Noe som var uhørt mye i 1981. NB. Med forbehold om at de spesifikasjonene jeg fant er riktige.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Capacitance_Electronic_Disc

http://cedmagic.com/home/cedfaq.html#onethree

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

 

 

Mon tro om Windows 8 ligger på en slik liste om 10 år ?

Alltid er det noen som skal skrike om WIn8 hver gang det kommer en slik artikkel.

Hva er det som er så forferdelig galt med Win8 egentlig?

De fleste slike whinere har knapt prøvd det selv engang.

Jeg har faktisk hatt Windows 8 selv, og til normal skole og hjemmebruk passer det OSet helt perfekt. Men for en Gamer går dette OSet sagt rett ut, rett i dass. Det mangler kompatibilitet, funker dårlig med mange spill, krasjer og er en eneste stor Bluescreen for å nevne noe. Men Windows 8 er slettes ikke så dårlig som Windows Vista etter min mening ( Dette er skrevet av en 14 åring , så jeg synes alle dere voksne der ute som bare snakker dritt og er barnslige burde ta dere mer sammen )

Mvh Jakob Svanes :)

 

Wow :)

 

Jeg gikk over til windows 8 nå i begynnelsen av året.

Jeg er voksen OG ivrig gamer. Har ALDRIG blitt så fornøyd etter jeg gikk over til win8.

Alle spill fungerer ypperlig og jeg digger forsiden på OS med apper som ligger der.

Slipper å fly rundt inne på maskinen eller ha en homescreen cluttered med ikoner for programmer og spill.

 

Har ikke hatt ett eneste spill eller program som har protestert mot win8 og i BF4+diablo III og en del andre spill fikk jeg mye bedre preformance enn jeg hadde før.

 

Høres ut som om du har mye hardware som ikke funker bra sammen om du har mye crash og bluescreen da jeg ikke har hatt 1 blue screen eller gamecrash siden jeg installerte i januar :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Selv syntes jeg Windows 8 var buggy shit ved utgivelse, men i dag kjörer jeg win 8.1 smertefritt på pc'en. Mye som har blitt gjort med oppdateringer for det OS'et.

 

Enig, 8.1 gjorde VELDIG mye bra. Windows 8.0 var rimelig dritt, men 8.1 fikset opp i de aller fleste problemene jeg hadde med operativsystemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Og her var folkens godt i gang med frontalangrep på Win8 ser jeg :p

Jeg var veldig skeptisk selv, da det hele ble tatt over av metro, men med Classic Shell ble det helt greit. Det eneste jeg har merket som er negativt for min del, er at i 8.1 var det gjort noe med musepekereinstillinger, som gjorde at jeg ikke ikke full kontroll i BF4. Dette problemet er ikke i 8.0, så det er det jeg bruker i mine maskiner. Sammen med Classic Shell da så klart :p

Windows Vista havner nok i en slik liste en gang i nær fremtid ja...

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Windows Vista er knall. Beste OS ever.

Har det fortsatt på en gammel stasjonær (med nok maskinkraft i920 osv) og fungerer som bare det.

OT: Jeg har sett en Ergo Audrey i levende live en gang, tror det var i england eller skottland på en bed and breakfast - den var skikkelig ræva :)

 

Edit: Åh Vista var visst diskutert i fjor ser jeg nå..

No matter, I will defend you till death!!

Endret av rosetta stoned
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...