Gå til innhold

– Sony jobber med VR-briller til PlayStation 4 (PS4)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser Sony har satt ned prisen på HMZ-T2 utgaven nå, fra over 8000kr til 5659kr. Synes det er rart at en snakker om dette som VR til Playstation når ifølge info som er ute sier at den ikke har headtracking. Og da er det jo ikke et VR headsett.

 

IFA skal jo gå ifra 6-11 september, men ifølge nettsiden til Sony.no så skal dem ha en direkte produktlansering idag kl 16:15. Mulig mer info kommer da...

Lenke til kommentar

Prisen skal visstnok komme på rundt 12 000kr her til lands. Alt for dyrt.

 

Helt enig; 5000,- er helt på grensen. Hvis de velger å markedsføre dette med en pris på ca 12000,- er jeg redd de går på en smell! Da hadde det heller vært bedre å vente til den var billigere å produsere. Nå er jo alt bare rykter foreløpig da.

 

Hva kommer OR til å ligge på sånn ca?

Lenke til kommentar

Prisen skal visstnok komme på rundt 12 000kr her til lands. Alt for dyrt.

 

 

5000kr er grensa mi på noe slikt. men 12000 er alt for dyrt for de fleste.

 

 

Ser Sony har satt ned prisen på HMZ-T2 utgaven nå, fra over 8000kr til 5659kr. Synes det er rart at en snakker om dette som VR til Playstation når ifølge info som er ute sier at den ikke har headtracking. Og da er det jo ikke et VR headsett.

 

IFA skal jo gå ifra 6-11 september, men ifølge nettsiden til Sony.no så skal dem ha en direkte produktlansering idag kl 16:15. Mulig mer info kommer da...

 

Dere blander.

 

HMZ-T2 er ikke produktet som skal brukes til VR, vi snakker om et helt nytt produkt som skal lanseres.

 

Det er jo interesangt å vite hvorfor HMZ-T2 er så jævla dyrt, Oculus Rift skal jo ligge rundt 3-4000 kroner max. Det nye VR Sony da produserer kan ikke bli like dyrt som HMZ-T2

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Eg stiller meg i utgangspunktet positiv til dette, då eg alltid har vore litt fascinert av VR. Men eg er ikkje villig til å betale i dyre dommar for det, og dersom ein først skal investere i noko slikt, hadde det vore kjekt å kunne bruke det på meir enn ei maskin. Sånn sett hadde det vore betre om dei pressa på for Oculus Rift-støtte.

 

Kay

Lenke til kommentar

The headset (which is not tied to the company's existing Wearable HDTV Personal 3D Viewer, pictured above) uses the PS4's PlayStation Eye camera, like Move did, for head tracking. This, say people who have used it, makes the headset even more accurate than the Oculus Rift - though it does present some aesthetic challenges.

 

At present, the working prototype for the headset, which select developers currently have in house, looks much like Oculus' better-known VR system - with ping pong balls attached. The design is not expected to be final.

 

While there have been reports that the system will make its debut at this year's Tokyo Game Show, those appear inaccurate. Sony does not wish to distract buyers in the days leading up to the PS4's launch

 

http://www.gamesindustry.biz/articles/2013-09-04-inside-new-ps4-vr-headset

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...