Gå til innhold

5 ting du ikke burde fortelle på Facebook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva?! Finnes Facebook fremdeles...? Trodde de havarerte og døde en liten stund etter at jeg slettet profilen min jeg... Det er nesten to år siden. Gud bedre så mye mer tid jeg har til hobbyer og annet bra siden jeg kutta ut det der.. Dessuten, jeg vil ikke vite hvor perfekt eller miserabelt livet til folk er. Ei heller bryr jeg meg om hva folk har til middag, hvor mye de gleder seg til sydenturen, 1000 sydenbilder av seg selv i forgrunnen, 1000 sydenbilder av barna som leker i bassenger, halvparten ute av fokus. Jeg driter i at lønningen til folk er brukt opp og hvor i h34539 de gleder seg til den 12, slik at de har råd til den nye sofaen mannen deres nekter å kjøpe. Selv om han jobber i olja mens hun jobber i helsesektoren. Jeg bryr meg ikke stort om hvor mange som liker at naboen har ENDA en gang vært på trening, hvor hun har tatt av IHVERTFALL 0,5kg slik at bikinisesongen er berget. Jeg må løfte øyelokket for å ikke sovne av når jeg ser at folk liker at andre har likt at Erna Solberg og Jensemann krangler om formueskatt(Dette går jeg bare ut fra, jeg kutta ut fb for 2 år siden). Om det skulle være noe jeg faktisk likte med facebook så var det å sjekke opp single fotballdamer i nabolaget, samt følge med på når sønnen min har fotballkamp(av samme grunn egentlig)...

Lenke til kommentar

Herregud, spennende artikkel. Bra at dere har kilde, for dette må være ganske vanskelig å komme på selv.

 

Rolig nå sailor boy... ikke vær så bedreviter, det kler deg ikke(det kler ingen).. Fordi om du synes artikkelen er uinteressant så betyr ikke det at alle andre gjør det... Men nei, du måtte fortelle hele verden at du visste dette fra før... Geeeez

 

ta deg en rosinbolle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...