Gå til innhold

? Lar deg følge med på hva som skjer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Kombinert med GG https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1507102 er vel dette det morgendagens ungdommer vil ha til jul.

 

Det kan bli farlig langs veiene med barn og ungdommer som er mer opptatt av teknologiske dippedutter enn omgivelsene. Der er vel allerede en god del ungdommers som har blitt skadet i trafikken fordi de har gått med hodetelfoner og lyttet til musikk eller snakket i mobiltelefonen. Tilbake til naturen: http://snl.no/Tilbake_til_naturen

Lenke til kommentar

Det kan bli farlig langs veiene med barn og ungdommer som er mer opptatt av teknologiske dippedutter enn omgivelsene.

 

Nuvel.

 

NRK kverna om den fryktsame elektronikken i trafikken allerede i 1982. Det kan høres ut som du nå har blitt din far!

 

 

286574.jpeg

 

mms://straumod.nrk.no/disk02/NRK_fjes/2003-07-28/Ivar___Espen_lommedisko_900_WM_20030728_100550.wmv

 

 

 

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg gav en iPad mini til mitt barnebarn. Det er den beste kameraten han har. Foreldrene må holde ham borte fra den? Hvor er naturopplevelsene? Selv gikk jeg i min barndoms elv med bambusstang og meitemark og fisket ørret om høsten til min famile. Jeg ville aldri vært foruten den opplevelsen. Når alt annet svikter har jeg over 20 fiskestenger som jeg tar med meg ut i naturen og får meg noen middager.

 

Det er også energikrevende å produsere alle disse dippeduttene som man kan bli hektet på og maniske av å bruke. Når jeg dro og fisket, tok jeg sykkelen fatt og forsynte familien med kortreist mat.

Lenke til kommentar

Jeg gav en iPad mini til mitt barnebarn. Det er den beste kameraten han har. Foreldrene må holde ham borte fra den? Hvor er naturopplevelsene? Selv gikk jeg i min barndoms elv med bambusstang og meitemark og fisket ørret om høsten til min famile. Jeg ville aldri vært foruten den opplevelsen. Når alt annet svikter har jeg over 20 fiskestenger som jeg tar med meg ut i naturen og får meg noen middager.

 

Det er også energikrevende å produsere alle disse dippeduttene som man kan bli hektet på og maniske av å bruke. Når jeg dro og fisket, tok jeg sykkelen fatt og forsynte familien med kortreist mat.

 

Du motsier jo deg selv, hvis du er i mot alt dette hvorfor ga du iPad mini til barnebarnet i første omgang?! Du kunne ha tatt han med på fisketur!!!

 

Veldig smart. *klappe*

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...