Gå til innhold

Microsofts IllumiRoom kommer neppe til Xbox One (XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Har faktisk vurdert å gå over til prosjektor. Om en har en hvit vegg/lerret og et rom som kan bli bekmørkt er prosjektor et godt valg.

 

8000 for 80" prosjektor VS 30 000 for TV?

 

Vil bare si at for 8000 får du 100" bilde på veggen fra en prosjektor. Spesielt BenQ W1070 med short throw.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

 

Vil bare si at for 8000 får du 100" bilde på veggen fra en prosektor. Spesielt BenQ W1070 med short throw.

Ja, men så må man vel ut med 1200,- til for noen helt lystette gardiner.

 

 

Jeg vurderte prosjektor, men fant ut at om jeg skal ha det må vel hele rommet være mørkt, og mtp. at jeg sikkert har lyst til å spille noe spill på den TVen så er det vel ikke noe særlig å sitte i mørket hele dagen.

 

Men om prosjektoren kan spytte ut nok lys til at det ikke behøver å være bekmørkt så..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

 

 

Vil bare si at for 8000 får du 100" bilde på veggen fra en prosektor. Spesielt BenQ W1070 med short throw.

Ja, men så må man vel ut med 1200,- til for noen helt lystette gardiner.

 

 

Jeg vurderte prosjektor, men fant ut at om jeg skal ha det må vel hele rommet være mørkt, og mtp. at jeg sikkert har lyst til å spille noe spill på den TVen så er det vel ikke noe særlig å sitte i mørket hele dagen.

 

Men om prosjektoren kan spytte ut nok lys til at det ikke behøver å være bekmørkt så..

BenQ W1070 ser du faktisk ganske bra bilde på veggen selv med vanlig lys. 2000 lumen. Bare hold sola unna.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...