Gå til innhold

Dette er Samsungs smartklokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker jo nesten som om Samsung bare skal ha ut en "smartklokke" bare for å ha en, virker jo ikke som de engang prøver på å få designet og levert noe som faktisk er praktisk og halvveis brukanes..

 

Nå har jeg ikke så alt for stor trua på smartklokker med det aller første, først må det skje noe revolusjonerende på batterifronten så disse kan få noe annet enn 1-2 dager batteritid, samtidig så må ikke produsentene glemme den harde medfarten armbåndsur faktisk får iløpet av en dag. Disse burde være vanntette så man slipper å ta de av når man skal bade, dusje osv.. De skal gjerne tåle ganske så store støtskader for hvem presterer vell ikke å ripe opp og smelle klokka si borti diverse ting fra tid til annen osv osv..

 

 

For meg virker det ikke som om denne klokka matcher noen av kriteriene som en klokka har, hvertfall i min bok. Den ser stor og klumpete ut, har ikke et design som gjør at jeg ønsker å ha den på hånda mi, den ser ikke ut til å være verken vanntett eller være spesielt solid, skjermen ser jo knapt nok beskyttet ut i det hele tatt og jeg vil tippe at vi snakker den vanlige begredelige batteritiden noe som er for dårlig da jeg ikke ønsker å lade armbåndsuret mitt hver natt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...