Gå til innhold

Her er Dells nye berøringsskjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du børsen hvor lite lyst jeg har på en slik. Hva skal jeg bruke denne til. Strekke meg over tastaturet og tafse, eller sitte med denne i i fanget? Det nærmeste må være et stort bord, med en skjermløsning og noe intelligent software koblet til.

Er dette noe løp og kjøp stuff for annet enn kassasystemer e.l.? Da ville jeg gjerne hatt PC'n inne i skjermen i tilfelle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du børsen hvor lite lyst jeg har på en slik. Hva skal jeg bruke denne til. Strekke meg over tastaturet og tafse, eller sitte med denne i i fanget? Det nærmeste må være et stort bord, med en skjermløsning og noe intelligent software koblet til.

Er dette noe løp og kjøp stuff for annet enn kassasystemer e.l.? Da ville jeg gjerne hatt PC'n inne i skjermen i tilfelle.

 

Den duger vel ikke til hjemmebruk, er vel mere dugelig for bedrifter/butikk, bar etc heller.

Kunne aldri tenkt meg en sånn heller

Lenke til kommentar

dette vil jo være suverent for ett custom opplegg i bilen ... helt suverent med stor skjerm til navigering .. hehe ... også har'u skikkelig skjerm å lese nyheter og se film mens du sitter i køen om morran ... skal jaggu skjære ut hele midtkonsolen og passasjersia og montere den største .... med svingopplegg, det blir stas ... hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...