Gå til innhold

Denne knappen er en kjempesuksess på Kickstarter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dingsen kan ikke koste mye å produsere. Hvis det er så lett å bli rik, hvorfor har jeg ikke startet et utall folkefinansieringsprosjekter selv?

 

Om du har en ide for et produkt du mener andre kan dra nytte av eller bruke som underholdning er det jo bare å prøve. Start med å spørre venner å bekjente om det er noe de hadde vært interessert i.

 

I dette tilfelle kom vel ideen fra apper som ga muligheten til å omprogrammere tasten på ørepropper osv. og så langt jeg kan se har de gjort en god jobb med utvikle ideen.

 

Når det kommer til pris kunne den sikkert ha vært mye billigere, men som du ser er folk villige til å betale for funksjonaliteten produktet gir.

Lenke til kommentar

Dingsen kan ikke koste mye å produsere. Hvis det er så lett å bli rik, hvorfor har jeg ikke startet et utall folkefinansieringsprosjekter selv?

 

Veeel, det krever jo guts og at det er "så lett" stemmer nok ikke. Man må ofte regne med å jobbe veldig mye i minst ett år før likviditeten og resultatet blir godt nok til at du kan ta ut noe penger fra et firma.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Dingsen kan ikke koste mye å produsere. Hvis det er så lett å bli rik, hvorfor har jeg ikke startet et utall folkefinansieringsprosjekter selv?

 

Handler bare om vilje! og en god ide såklart, men mange har gode ideer, dessverre mangler de gjennomføringskraft.

Lenke til kommentar

Da mangler vi bare at mobilprodusentene starter å legge til ledige knapper på nye mobiltelefoner.

 

Eller har de sørget for å patentere at man can ha custom-knapper, når de startet å publisere det?

 

Man må vel skynde seg å snappe patentet før noen andre gjør det?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...