Gå til innhold

Nå kommer Google Glass-utfordrerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok GGlasses på meg, men venter med etter lansering og ser om dette har noen innvirkning på prisen før jeg går til innkjøp.

Pris burde da ikke vre et hinder med tanke på at man er villig til å kjøpe glasses til å begynne med som er rettet mot de spessielt interesserte. Burde vel tenke på hva du får for de og hvilke fordeler du får. Skal man kjøpe de for å "flashe" eller bare ha de så hadde jeg bare droppet det.....

Blir nok GGlasses på meg, men venter med etter lansering og ser om dette har noen innvirkning på prisen før jeg går til innkjøp.

Pris burde da ikke vre et hinder med tanke på at man er villig til å kjøpe glasses til å begynne med som er rettet mot de spessielt interesserte. Burde vel tenke på hva du får for de og hvilke fordeler du får. Skal man kjøpe de for å "flashe" eller bare ha de så hadde jeg bare droppet det.....
Lenke til kommentar

Når produktet blir modent og har vært ute 1 år eller to så tipper jeg andre produsenter kopierer konseptet, så får vi mye moro. Synd for Google men sånn går no dagan.

 

Google er et software- og tjeneste-firma. Det er dette de vil. Så lenge de konkurrerer med Google sitt Glass-OS så er det vellykket for Google.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...