Gå til innhold

Nettet kryr av herlige 404-meldinger (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg dropper extra fra nå av. hva politikere mener står på nettsidene deres. å 404 meldinger finner jeg på google. dette er bortkastede penger..... det er en stund siden den siste nyttige extra artikkelen nå!

 

Extra var ment som et tillegg, ikke som nødvendigvis "bedre" artikler. Jeg kan ikke huske åha lest noen plass at Extra ville gi deg alle de beste artiklene, og det var en ganske bra extra artikkel for litt siden. Selv syntes jeg artiklene om partiene var av ganske bra kvalitet.

 

Men det at du kan finne alt på Google vil ikke nødvendigvis si at andre behøver å bry seg om det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...

 

Tror jeg dropper extra fra nå av. hva politikere mener står på nettsidene deres. å 404 meldinger finner jeg på google. dette er bortkastede penger..... det er en stund siden den siste nyttige extra artikkelen nå!

Extra var ment som et tillegg, ikke som nødvendigvis "bedre" artikler. Jeg kan ikke huske åha lest noen plass at Extra ville gi deg alle de beste artiklene, og det var en ganske bra extra artikkel for litt siden. Selv syntes jeg artiklene om partiene var av ganske bra kvalitet.

 

Men det at du kan finne alt på Google vil ikke nødvendigvis si at andre behøver å bry seg om det.

 

 

det er mulig at det var ment som et tillegg , noe ekstra til brukerne av forumet

Dessverre oppleves det ikke slik , selv etter så lang tid

 

 

 

en av grunnen er at det er ikke noen spesifikke regler for hvilke artikler som skal vær eksklusive for betalende medlemmer.

at man en gang å måneden for til gratis tilgang til en artikkel fremstår kun som et lokkemiddel.

 

man har jo heller få muligheter til å kontrollere når måneds perioden er over og kan derfor ikke helt sortere ut den en artikkelen man vil les per måned .

man bommer som regel på tidsfristen

 

at enkelte artikler blir ekstra artikler uten spesielle grunner er direkte provoserende

 

dette bør de som har ansvaret for det gjøre noe med

 

 

 

 

 

hva betyr en 404 melding ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...