Gå til innhold

I dag kan du spare ting til senere i Netflix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg bare til den dagen i framtiden da det finnes EN streaming side som har ALT tilgjengelig, om det er gjennom samarbeid med andre eller de har alt selv er samme det. Det er ganske kjedelig å måtte kjøpe tjenesten fra 3-4 forskjellige steder for å få se alt du vil se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg gleder meg bare til den dagen i framtiden da det finnes EN streaming side som har ALT tilgjengelig, om det er gjennom samarbeid med andre eller de har alt selv er samme det. Det er ganske kjedelig å måtte kjøpe tjenesten fra 3-4 forskjellige steder for å få se alt du vil se.

 

 

Det kommer nok ikke til å skje med dagens opphavsrett, da det trengs lisenser for hver og en film/serie.

Lenke til kommentar

Dette er jo vel og flott, men når skal de innføre at man ikke trenger undertekster til en hver tid? Det plager meg at det må være tekst. Tvungen HD burde også bli mulig snart og mulighet til å laste inn en hel episode/film av en serie så man kan ta med seg pcen til en internett-fri sone som type hytta eller på reise. Få til det så blir tjenesten veldig mye bedre!

Lenke til kommentar

Tvungen HD

Offline streaming

Engelske undertekster

Mulighet til å merke titler "har sett"

Mulighet til å endre hvilken profil som eier accounten

 

Hvis de en vakker dag i fremtiden i tillegg til dette får mer/nyere innhold (som uten tvil er det viktigste) ville det vært fantastisk. Tjenesten er allerede bra, men grunnet innholdet ser jeg film/serier via andre kilder. (Dog betaler jeg for Netflix)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Undertekst kan du jo skru av og på som du ønsker, og alltid HD kan du velge i innstillinger. Ønsket om nedlasting støtter jeg, spesielt for oss med treg nettlinje. Men jeg tviler på at det noen gang kommer...

Nå vet ikke jeg hva Netflix anser som HD, det ser hvertfall ikke mye HD ut. Sammenlignet med Youtube så ser det ut som Netflix sin HD er 480P. Spessielt i mørke scener ser man firkantete bokser overalt, det er ikke HD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...