Gå til innhold

Importerer Norges første mobil med dobbeltsim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Importerer Norges første mobil med dobbelt-SIM? ? Det er ganske godt gjort! En kontaktperson hos en kunde i Norge hadde vitterlig dobbelt-SIM-mobil høsten 2010. Den het Samsung C5212 og var kjøpt i Norge..

 

Faktisk testet også - her: http://www.amobil.no/artikler/samsung_c5212/77578 . Av kommentarene ser det ikke ut til å være den første norske dobbelt-SIM-mobilen heller. Sjøl har jeg hatt dobbelt-SIM siden 2008 men ikke norsk.

 

"Sjå til at overskrifter, tilvisingar, ingressar og inn- og utannonseringar ikkje går lenger enn det er dekning for i stoffet" sier pkt 4.4. i pressens "Vær varsom"-plakat...

Lenke til kommentar

Svidde av en tusenlapp på en dual-sim-mobil nettopp (ZTE V889S). Visste ikke på forhånd at Google ikke har tenkt å støtte "Google Apps" i Android på dual-SIM-mobiler. Med andre ord er det ikke mulig å synkronisere kontakter og slike ting til Google-kontoen din på dual-SIM-mobiler. Synd, og spikeren i kista for dual-SIM for min del. Nå bruker jeg bare privattelefon både på jobb og privat. Gidder ikke kaste bort flere timer på en Android som ikke funker. Tar kortere tid å si "nei" til alle selgerne som ringer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...