Gå til innhold

Du får bare bytte én Apple-lader


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville vore betre om dei annonserte at iPhone går over til den same USB-standarden som ALLE ANDRE mobilprodusentar har gått for.

 

Hva har det med selve strømadapteret å gjøre?

 

Det kommer jo også litt an på øye som ser, for min del syntes jeg Micro-USB kontakten er alt for kjør, og det er jo kun inntil nylig de fikk på plass støtte for overgang til blant annet HDMI og den støtter vell fremdeles ingen analog overføring av lyd osv?

 

 

En felles standard er jeg forsåvidt helt enig at er smart og en god ting, så absolutt men Micro-USB føler jeg ikke er svaret på dette da den kontakten bøyer og knekker så lett, eventuelt så klarer man å slite ut eller bøye kontakten til Micro-USB porten på selve telefonen at jeg syntes det er noe svak kontakt å standardisere seg rundt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

<p>Ville vore betre om dei annonserte at iPhone går over til den same USB-standarden som ALLE ANDRE mobilprodusentar har gått for.</p>

 

Lol.... USB er en _håpløs_ standard til det den brukes til på mobiler. Den er designet til et helt annet bruk, med helt andre krav, og er underlegen både den nye, og gammle, iphone pluggen.

 

Det er en grunn til at det fantes 100000000 forskjellige ekstra utstyr til ipod/iphone, og ca 10 til de med USB standard. Nettopp fordi pluggen var utformet til det formålet den skulle brukes til, og ikke noe helt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...