Gå til innhold

– Den største overhalingen av flerspiller siden Modern Warfare (PS3, PS4, WiiU, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde håpet dem hadde gjort litt mer med grafikken sin men nå har vel COD aldri vært kjent for å pushe noe på den fronten heller da..

 

Det jeg er veldig spent på å sjekke ut er lyd biten i spillet som skal vist være helt rått i følge diverse som har prøvd.

 

Synes det ser like gøy ut og med fokus på action i store doser så det blir nok et kjøp det her ja.

Lenke til kommentar

Har ikke kjøpt CoD på 2-3 år og det ser ikke ut til å endre seg. To av de største feilene med MW3 var følelsen av spillet (måten man springer på, våpen osv.) I tillegg var yy borte. Det har de ikke fikset og spillet ser jo ut som MW3, vil sikkert føles ut som det også. Så null kjøp.

Lenke til kommentar

Satt på dass når jeg såg denne videoen over her, ganske passende i grunn. For det ser jo ut som dritt dette her. Øynene mine blør piss altså, fy faen så elendig grafikk det er på dette spillet her. Allvorlig talt.

 

Det er direkte flaut. Er dette "next-gen" footage? :omg:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg synes det ser artig ut jeg. COD er jo action fra start til slutt. Er en mer glad i lange runder med masse leting etter folk på gigantiske kart så er jo BF perfekt.

 

Det som avgjør om det blir kjøp for min del er om de har endret på lag compensation. Er det like elendig som på black ops 2 så står jeg over.

 

1. Det er ikke behov for "masse leting". Om du skulle være noen hundre meter fra der det er kamper, kan du bare ta en ATV, jeep, motorsykkel, tank eller helikopter.

2. BF har ingen gigantiske kart. Bandar Dessert er det største, men ikke i nærheten av størrelsen på kartene som vi kan finne i Arma-serien.

Lenke til kommentar

 

1. Det er ikke behov for "masse leting". Om du skulle være noen hundre meter fra der det er kamper, kan du bare ta en ATV, jeep, motorsykkel, tank eller helikopter.

2. BF har ingen gigantiske kart. Bandar Dessert er det største, men ikke i nærheten av størrelsen på kartene som vi kan finne i Arma-serien.

 

Nå har jeg ikke testet BF3 så veldig mye, men ett par ganger har jeg opplevd at jeg løper rundt i 2-3 minutter uten å finne noen eller at noen finner meg. Det er helt sikkert en kjempe bra spill, men det falt ikke helt i smak for min del. Alt av kjøretøy blir jo tatt umiddelbart, så med mindre en vet nøyaktig hvor en skal løpe er de gone.

 

Skal nå uansett teste både BF4 og Ghost når de kommer, så får jeg se hva jeg liker best her:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...