Gå til innhold

Dette trådløse tastaturet kommer med diger pekeplate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Man skal ikke justere volum på pc, det gjør man på tv/forsterker/receiver.

Logitech, siden de nå allerede driver med fjernkontroller, kunne lagt inn IR en "Pro" versjon av et produkt som dette. Da hadde en fått en dings til alt.

Lenke til kommentar

Man skal ikke justere volum på pc, det gjør man på tv/forsterker/receiver.

Ehm, hvis du har et mediacenter som er koblet til en TV med hdmi så skal det gå an å styre lydnivået på TVen med tastaturet til pcen, hvis både mediacenterprogramvaren og tven har støtte for det. Slike muligheter er lagt inn i hdmi-standarden.
Lenke til kommentar

Ehm, hvis du har et mediacenter som er koblet til en TV med hdmi så skal det gå an å styre lydnivået på TVen med tastaturet til pcen, hvis både mediacenterprogramvaren og tven har støtte for det. Slike muligheter er lagt inn i hdmi-standarden.

Du tenker ikke på HDMI CEC vel? Jeg vet at den kan kjøre IR kommandoer med TV fjernkontroll til andre enheter. Min Raspberry Pi kontrolleres med TVens fjernkontroll, men jeg har aldri hørt eller sett at PCens volum kan styre lydnivået på ekstern enhet gjennom HDMI...

Lenke til kommentar

Fremdeles ganske lite brukbart i en HjemmeKINO da det oftest er mørkt der.. ser ikke tastene ;)

 

Har K400 selv, tungvindt uten backlight..

Backlight? For meg er det kun en gimmick - tastaturet har jo ledetaster så hva er problemet?

Mange egenkomponerte tastatursnarveier? Da bør du tenke pånytt og legge det inn slik at du finner alt uten å sitte å stirre på tastaturet. Kanskje bruke litt fritid på å brushe opp den gode gamle touchen?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...