Gå til innhold

Derfor kutter «alle» ut Windows RT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Merkelig artikkel. Det påpekes at man ikke kan kjøre vanlige pc programmer på rt, men få nettbrett kan kjøre pc programmer.

 

iPad kan vel ikke kjøre programvare til snøleoparden eller fjellløva, og hvor mange android nettbrett kan kjøre pc programmer????

 

Antall apper er også irrelevant. Det var nylig en nyhet om at over 500000 av apples apper var ikke i bruk. Når jeg skal ha sko er det uinterressant hvor mange sko butikken har, det eneste som betyr noe er om de har noe som passer meg.

 

Det er det samme med apper. Så lenge de har de 15-20 appene jeg trenger er det irrelevant hvor mange apper de har som jeg ikke trenger.

 

Jeg velger ikke bensinstasjon etter hvem som har flest typer sjokolade, men hvem som har stasjon når jeg trenger det.

 

Poenget med RT var å skape et nettbrett med lang batteritid og win 8 utseende.

Med unntak av apper til boligalarmer og samtlige brunevaremodeller samt VPN støtte så får man gjort alt man trenger.

 

Man kommer på facebook, får lest nyheter, sjekket epost, og spillt. Man får synkronisert mot facebook og windows live, og kan velge og vrake i mer apper enn man noensinne rekker å bruke.

 

Hovedsaken er at folk har valgt ipad eller android og ikke tør å bytte. Samme med pc og mac, xbox og playstation, biler, tver, bukser og alt annet.

 

Har man valgt bytter man ikke når det kommer noe nytt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...