Gå til innhold

? Planlegger to nye iPad-er senere i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra om de får ned vekta, ipad er for tung, håper de bytter ut aluen også, men det kan man vel dessverre se langt etter.

 

AtW

Synest alu'en er det som er med på å gi apple sine produkter et særpreg slik at de skiller seg fra andre. Gir ett ekslusivt inntrykk samt at det er designmessig riktig i vår tid.

 

Kan jeg spørre hvordan du vil de skal se ut ? Hvilke materialer ville du erstattet alu'en med ?

Lenke til kommentar

Synest alu'en er det som er med på å gi apple sine produkter et særpreg slik at de skiller seg fra andre. Gir ett ekslusivt inntrykk samt at det er designmessig riktig i vår tid.

 

Kan jeg spørre hvordan du vil de skal se ut ? Hvilke materialer ville du erstattet alu'en med ?

 

Den første nexus 7 har ett svært behagelig stoff bak på (en slags "læraktig" plast), lett og fint, og i motsetning til alu blir det ikke ubehagelig varmt og kaldt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Tror det er marked for begge deler. Enig at plast kan være bedre å holde i, men gir langt fra et så ekslusivt inntrykk...

 

Det er jo åpenbart ett marked for Ipad, da den selger svært godt, men jeg hadde personlig gjerne sett de fokuserte litt mindre på utseende, og litt mer på funksjon på tabletene.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...