Gå til innhold

Er dette en feil eller en ny funksjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klapp på skuldra for god funksjon. Må selvsagt si i fra til brukeren at det er sånn det funker ellers blir det en del sure og oppgitte folk, men det klarer nok Apple å fikse på.

 

Er tross alt Beta, og et fortsatt et stykke fra ferdig, så vi kan jo ikke si noe på det. :)

Gleder meg til ny iPhone og ny iOS nå!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Så jeg må manuelt trykke på alle appene jeg skal ha installert etter gjenoppretting? Håper det i det minste kommer til å dukke opp en "Last ned alle"-knapp.

Lenke til kommentar

Så jeg må manuelt trykke på alle appene jeg skal ha installert etter gjenoppretting? Håper det i det minste kommer til å dukke opp en "Last ned alle"-knapp.

 

iOS 7 er fortsatt i beta, så hvordan det blir i den ferdige versjonen er uvisst. Forhåpentligvis blir det en av/på-knapp som med automatiske oppdateringer.

Lenke til kommentar

Apple trenger ikke kalle gjenoppretting for revolusjonært, for Android har det jo ikke en gang.

 

Da lurer jeg på hva du legger i det når du sier gjenoppretting...?

 

Ved siden av at alle kontakter og apps jeg har brukt er lagret på Google konto, hadde jeg muligheten til å lage gjenopprettingspunkt gjenopprette fra disse med min gamle Android 2.3 telefon.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...