Gå til innhold

Bøttevis av nye billig-iPhone-bilder lekket på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPhone 5C (Crap)

 

people only rain on your parade because they're jealous of your sun and tired of their shade...

 

Men sånn seriøst, hva er det som gjør denne telefonen til dritt har jeg aldri skjønt.. Har selv en Samsung Galaxy Note II, men føler likevel ingen trang til å måtte krenke konkurrentene for å få bedre selvtillit til telefonen min..

Endret av ๖ۣۜBØΣП
  • Liker 1
Lenke til kommentar

people only rain on your parade because they're jealous of your sun and tired of their shade...

 

Men sånn seriøst, hva er det som gjør denne telefonen til dritt har jeg aldri skjønt.. Har selv en Samsung Galaxy Note II, men føler likevel ingen trang til å måtte krenke konkurrentene for å få bedre selvtillit til telefonen min..

Jeg har en S2, grunnen til at jeg kaller denne telefonen dritt, er at det eneste salespointet apple har, er kvaliteten. Nå har de fått konkurranse, og gir etter der også :(
Lenke til kommentar
people only rain on your parade because they're jealous of your sun and tired of their shade...Men sånn seriøst, hva er det som gjør denne telefonen til dritt har jeg aldri skjønt.. Har selv en Samsung Galaxy Note II, men føler likevel ingen trang til å måtte krenke konkurrentene for å få bedre selvtillit til telefonen min..
Jeg har en S2, grunnen til at jeg kaller denne telefonen dritt, er at det eneste salespointet apple har, er kvaliteten. Nå har de fått konkurranse, og gir etter der også :(

 

Det er noe jeg kan si meg enig i. :)

Lenke til kommentar
Jeg har en S2, grunnen til at jeg kaller denne telefonen dritt, er at det eneste salespointet apple har, er kvaliteten. Nå har de fått konkurranse, og gir etter der også :(

 

Jeg ser ikke helt hva du vil med dette, bortsett fra å slå deg selv på kjeften. Du sitter selv med en telefon med bakstykke av plast, men kaller "iPhone 5C" for dritt fordi den angivelig skal komme med bakstykke av plast.

Dette vil for øvrig være den tredje iPhone-modellen som kommer med bakstykke av plast, dersom spekulasjonene skulle vise seg å stemme, og jeg ser ingen ting som indikerer at Apple med det firer på kvalitetskravene.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hva du vil med dette, bortsett fra å slå deg selv på kjeften. Du sitter selv med en telefon med bakstykke av plast, men kaller "iPhone 5C" for dritt fordi den angivelig skal komme med bakstykke av plast.

Dette vil for øvrig være den tredje iPhone-modellen som kommer med bakstykke av plast, dersom spekulasjonene skulle vise seg å stemme, og jeg ser ingen ting som indikerer at Apple med det firer på kvalitetskravene.

Det jeg mener er at Apple da ikke har noe som gjør at iPhone selger, siden Android nå har HTC One!

En annen ting er at de har hatt en del problemer i det siste (muligens fikset nå) med at de sluttet med samsung som leverandør, noe som betyr at de setter kvalitet som en lavere prioritet i forhold til andre ting.

Jeg prøver på ingen måte å være partisk, selv om jeg selv foretrekker Android, så har begge sine gode, og dårlige sider. iPhone, og apple produkter generellt har hatt en god kvalitet, men de begynner nå å bli forbigått på flere fronter, samtidig som de selv lager produkter med lavere kvalitet!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...