Gå til innhold

Nokia utfordrer iPhone i ny reklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Én av disse reklamene gir meg minner fra egne mobilbilder og ble sittende igjen med en god følelse etter å ha sett den. Den andre vekker den følelsen jeg får av å sitte på diskusjon.no og lese forumtråder om Samsung vs apple vs nokia vs blabla.

 

 

Interessant hvordan Nokiaen til og med forbedrer været i scenen med han som står på skateboard.

Lenke til kommentar

på slutten av filmen viser de halvt iphone-nokia bilder. tør jeg spørre hvordan man får til dette uten en liten dose photoshop?

 

Selv om dette er innlysende for de fleste, så må jeg vist forklare.

 

Du tar 2 telefoner, 1 Nokia Lumia 925 og en iPhone 5 side om side, og tar bilde av samme motiv. Deretter cropper du bilde fra en av enheten i 2, og limer det inn på bildet fra den andre enheten.

 

Kan man til og med gjøre i MS Paint.

 

Det er nok gjerne konspirasjonsteoretikeren i deg som fikk deg til å skrive det, og antikonspirasjonsteoretikeren i meg, som fikk meg til å besvare det.

 

iPhone er vel og bra, til sitt, men det finnes bedre produkter til absolutt alt iPhone leverer, et mer komplett produkt derimot er det gjerne vanskeligere å finne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nokia burde lære av Microsofts reklamebommerter. Å fremstille en konkurrent som coolere, selv om eget produkt er bedre eller billigere, får aldri den tilsiktede effekten. Kjøperne betaler da heller litt mer for å få det coole produktet. De fleste av kundene tar seg nemlig råd til den lille forskjellen i pris, det er få som må snu på hver krone når de kjøper ny datamaskin eller mobiltelefon.

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...