Gå til innhold

Video: Er dette iPad 5 og iPhone 5C?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har vi en plastboks som kanskje blir dekslet rundt et nytt produkt. Får dere virkelig noe særlig lesere på sånne artikler? Jeg synes disse kommer på rekke og rad og er temmelig innholdsløse. Oppsummer heller når dere vet MYE om fremtidige lanseringer. Som spesifikasjoner, nyheter, lanseringsdato og pris.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Får dere virkelig noe særlig lesere på sånne artikler? Jeg synes disse kommer på rekke og rad og er temmelig innholdsløse.

 

I det siste har jeg nektet å generere klikk på slike agurk-artikler og går heller direkte-veien til "Diskutér artikler" via:

http://www.diskusjon...p?showforum=126

Det rekker i massevis å ta et blikk på forsiden til Amobil og deretter bare følge dette bokmerket til forumet som gir minst like mye.

Lenke til kommentar

Synes dette virket ganske så troverdig ja. Ipad 5 ser i praksis ut til å bli en forvokst iPad mini, tynn og med liten ramme. Det er det jeg både håper og tror at neste iPad vil by på. (Nåværende iPad er en murstein)

 

La oss bare håpe tynnheten ikke går utover batterikapasitet, ytelse eller kjøling.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Synes dette virket ganske så troverdig ja. Ipad 5 ser i praksis ut til å bli en forvokst iPad mini, tynn og med liten ramme. Det er det jeg både håper og tror at neste iPad vil by på. (Nåværende iPad er en murstein)

 

La oss bare tynnheten ikke går utover batterikapasitet, ytelse eller kjøling.

 

Ja, det er gode tiltak, ipad har vært både for tung og for stor ramme, tror det er noe de fleste vil sette pris på, også de som argumenterte så hardt for at rammen måtte være sånn for at den skulle våre god å holde i.

 

AtW

Lenke til kommentar
Får dere virkelig noe særlig lesere på sånne artikler? Jeg synes disse kommer på rekke og rad og er temmelig innholdsløse.
I det siste har jeg nektet å generere klikk på slike agurk-artikler og går heller direkte-veien til "Diskutér artikler" via:http://www.diskusjon...p?showforum=126Det rekker i massevis å ta et blikk på forsiden til Amobil og deretter bare følge dette bokmerket til forumet som gir minst like mye.

 

Men artikler som handler om det siste ryktet om en ny Galaxy Note 3 vil du gjerne lese! Apple er bæsj.

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...