Gå til innhold

Xbox One blir raskere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Jeg NYTER når MS handler i desperasjon. Ene og alene fordi denne bremseklossen for utvikling av ny og spennende teknologi fortjener å få malt utover hele ansiktet sitt hvor udugelige de er når det kommer till innovasjon og utnyttelse at teknologiske fremakritt.

Lenke til kommentar

Da kommer vel denne til å bråke like mye som 360 .. Ikke noen film-boks

Spørs vel hvilken modell du har av Xbox360.

 

I de fleste tilfeller var det vel DVD drevet som var støymakeren.

 

Jeg har en PS3 (første gen) og den var ikke akkuratt lydløs etter den hadde gått i noen minutter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg NYTER når MS handler i desperasjon. Ene og alene fordi denne bremseklossen for utvikling av ny og spennende teknologi fortjener å få malt utover hele ansiktet sitt hvor udugelige de er når det kommer till innovasjon og utnyttelse at teknologiske fremakritt.

Bremsekloss? De er da hvertfall ingen bremsekloss på konsollmarkedet. Med ting som Kinect og muligens Illumiroom samt TV-funksjonene til Xbox One så syns jeg nå Microsoft er i toppen av innovasjon og teknologiske fremskritt, hvertfall sammenlignet med Sony.

 

Og det finnes et hav med andre bremseklosser der ute også som ikke akkurat er ledende på å innovere i sine respektive marked, som f.eks Apple.

 

Men ja, den kommende generasjonen er det Microsoft som blir tatt med buksene nede, denne generasjonen var det Sony.

Slikt vil alltid veksle på etter som selskapene pusher hverandre for å være best.

 

Gleder meg uansett til å kjøpe begge to. Kommer til å bli mange herlige timer med spillopplevelser. :)

Endret av Cappo
  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Sonys konsoll er oppgitt med en grafikkytelse på 1,85 TFLOPS, mens Xbox One skal ligge på 1,23 TFLOPS, noe som i teorien er en ganske betydelig forskjell."

 

Og til sammenligning ligger en PC med GeForce Titan på 4.5 TFLOPS.

 

Koster ca 8000 kroner for et skjermkort GeForce Titan, da uten noe annet. En PS4 vil ligge på ca4000 alt i alt, ikke at jeg støtter konsoll fremfor pc men du kom med et utrolig dårlig sammenligning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Koster ca 8000 kroner for et skjermkort GeForce Titan, da uten noe annet. En PS4 vil ligge på ca4000 alt i alt, ikke at jeg støtter konsoll fremfor pc men du kom med et utrolig dårlig sammenligning.

 

Jeg sammenligner det beste på PC med det beste på konsoll. Er det noe annet man kan sammenligne? Pris er uviktig i sammenligning i ytelse er det ikke? Er ikke Buggatti Veyron verdens raskeste bil fordi den koster mer enn en Skoda?

 

Titan koster 7000 btw. Et GeForce 660 til 1300 kroner har 2 TFlops ytelse hvis du er så opptatt av pris.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

Bremsekloss? De er da hvertfall ingen bremsekloss på konsollmarkedet. Med ting som Kinect og muligens Illumiroom samt TV-funksjonene til Xbox One så syns jeg nå Microsoft er i toppen av innovasjon og teknologiske fremskritt, hvertfall sammenlignet med Sony.

 

Og det finnes et hav med andre bremseklosser der ute også som ikke akkurat er ledende på å innovere i sine respektive marked, som f.eks Apple.

 

Men ja, den kommende generasjonen er det Microsoft som blir tatt med buksene nede, denne generasjonen var det Sony.

Slikt vil alltid veksle på etter som selskapene pusher hverandre for å være best.

 

Gleder meg uansett til å kjøpe begge to. Kommer til å bli mange herlige timer med spillopplevelser. :)

 

 

Nei,nei, nei.. Jeg har 360 nå, men er særdeles skeptisk til Xbox one...

 

Kinect? Er det mulig å bare vrake den helvetes kinecten? Det må da være mulig å kjøpe uten den barnslige dritten?

 

Hvorfor kjøper du to konsoller? Bruk pengene på spill-PC isteden da vel...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om desperasjon og overklokking er et godt tegn. Klokkefrekvenser, temperaturer, kjøling, luftflyt osv. er noe Microsoft ingeniører har vurdert nøye i lang tid. At de gjør dette med en hastebeslutning i siste liten er inget godt tegn!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om desperasjon og overklokking er et godt tegn. Klokkefrekvenser, temperaturer, kjøling, luftflyt osv. er noe Microsoft ingeniører har vurdert nøye i lang tid. At de gjør dette med en hastebeslutning i siste liten er inget godt tegn!

Hva får deg til å tro at dette er en hastebeslutning og ikke et resultat av gradevis forbedring av kjølesystemet inne i boksen og beding terminsk bedring av APU fra AMD sin side?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...