Gå til innhold

Anmeldelse: Rise of the Triad (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Originalen var bare et Doom-under-pari, dvs et veldig middelmådig spill. Jeg skjønner ikke bestemmelsen om å måtte lage en ny versjon. Ingen udødelig klassiker akkurat.

 

Tjah, jeg likte originalen - det var litt mer latterlig overdrevet enn doom. Sjangeren har for det meste beveget seg mer i doom-retningen enn ROTT-retningen, så det har (for meg) blitt stående som et godt eksempel på lystig overkill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg husker best fra Rise of the Triad (rott, som vi kalte det), var at jeg ble svært bilsyk av det.. svimmel og kvalm etter bare et par minutter.

 

Det er tre spill som virkelig gjør meg dårlig, det er HL2 i den delen hvor man kjører båt i flomkanalene, Rise of the Triad, og Star Wars: Dark Forces.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke PEILING på hvorfor ROTT var så populært. Utgitt rett etter Doom, men brukte Wolfenstein 3D sin spillmotor. Alle våpnene var bare variasjoner av rakettkastere. Spillet var rett og slett deprimerende kjedelig.Multiplayer var det vel helt greit.

 

ROTT var ment å være Wolfenstein 2 såvidt jeg husker, så det var ikke rart det var Wolf motoren.

 

Hadde mange morsomme timer i både SP og MP. Var mest fascinert av alt gørret på den tiden (eks. øyer som kommer flyvende).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...