Gå til innhold

Har du lyst på mer Raiden? (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde vært fett med en oppfølger fra MGR.Mindre sniking og full on close combat.MGR er ikke det beste spillet laget av P*.

Er det noe jeg hatet ved det så er det kameravinkelen som resetter seg i combat,det har skjedd mange ganger som har gjort at jeg har dødd og mistet en chunk of health.

MGR er bra H&S spill,morsomt og spille osv,men kamera vinkelene er noe jeg ikke klarte og takle,ja man har lock on,men det føles så unaturlig og holde inn hele tiden.

 

Og bayonetta er fortsatt det beste spillet P* har laget.

 

Og hvis du har lyst på david hayter så spill mgs,ikke no vits i og håpe på snake når det er sentralt rundt raiden

Lenke til kommentar

Mer MGR? Ja, takk. Mindre Raiden? Definitivt ja takk. Hater fyren. MGR har helt klart sine sider, men jeg taklet ikke helt det der med å først ha sinnssvakt kamp, og så plutselig ble nødt til å stå helt i ro for å kutte opp ting. Det ødela flyten fullstendig og gjorde demoen ganske kjedelig. Fullførste ikke demoen engang, så gadd ikke prøve fullversjonen.

Lenke til kommentar

Mer MGR? Ja, takk. Mindre Raiden? Definitivt ja takk. Hater fyren. MGR har helt klart sine sider, men jeg taklet ikke helt det der med å først ha sinnssvakt kamp, og så plutselig ble nødt til å stå helt i ro for å kutte opp ting. Det ødela flyten fullstendig og gjorde demoen ganske kjedelig. Fullførste ikke demoen engang, så gadd ikke prøve fullversjonen.

 

Vel da har du driti på draget, for det spillet her er faen meg KONGE :)!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...