Gå til innhold

Sniktitt: Killzone: Shadow Fall (PS4)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg så vanvittig til Killzone Shadow Fall

Plukker opp samtidig Knack, DriveClub og en haug med multiplatts til PS4.

 

Killzone 2-3 på PS3 er disse fps-spillene jeg har likt best av av samtlige utallige jeg har spilt denne generasjonen. Mye pga gameplayet, tung våpenfølelse, fungerende coversystem, rå dynamikk fra du går i cover å skyter og grafikken sitter som et skudd.

 

Plukker opp Killzone Shadow Fall samtidig når jeg henter Playstation 4 med Knack, DriveClub og en haug med multiplatts til PS4.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Killzone 2-3 på PS3 er disse fps-spillene jeg har likt best av av samtlige utallige jeg har spilt denne generasjonen. Mye pga gameplayet, tung våpenfølelse, fungerende coversystem, rå dynamikk fra du går i cover å skyter og grafikken sitter som et skudd.

 

Jeg er langt på vei enig med deg, selve skytefølselsen var langt bedre i Killzone enn noen andre sjangerfeller jeg har spilt de siste årene. Imidlertid følte jeg det ble litt for mye korridor, litt for lineært, og hovedpersonene var direkte skrekkelige. Fikk mer lyst til å skyte dem enn de rødøyne britene. :p Kan se ut som de har gjort noe med disse tingene her, dog, så blir interessant å følge med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...