Gå til innhold

Her bygger de over 30 000 PC-er hvert år ? i Norge (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så mye behov for antistatisk bånd vis man bare passe på at kroppen er balansert ut med kabinete. Men ser at håntering av delene er ikke akurat som eg ville gjørt d. Fette finger rett på kontaktene på kretskort osv. d er faktisk mer fralig en statisk kropo da fette med litt smuss kan lett lage en kortslutning på komponentene. D vet jeg siden er er utdana elektroreperatør..

Lenke til kommentar

Vil også komentere at teknikkere for 3-4 år var inkpmpetent. Sende in et defekt core i7 hovedkortr som syns d var greit med 6v mod ramen og minne kontroller i cpun. Noe som resulterte i at systeme ikk. Fungerte som den skulle. selv med brev fra alle produsenter som at at d noe feil så syns ikke verkstede til kpmplett dette. d til og med tatt bilde der d vises samma feil eg hadde var hos d også.. Fikk aldri erstadning men måte etter 6 månder bar. Kjøpe nye deler. Kanje d burde anstete meg :-P siden eg har tydlig mer peiling en teknikkere deres

 

NBT@ Lar merke til det også. Skal jo helst holde slike kort ved kantene og ikke fingre med kontaktene under kortet. Div, hvis de ikke har vasket seg med noe spesielt middel først.

 

Hjelpe ikke o. Vaske seg. kroppen skille ut fett og andre stoffe. Som er nok :-)

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...