Gå til innhold

Facebook kan ha knekt koden ? massiv vekst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det er ingen kode som er knekt. Det er bare det at de kapret oss først, og nå er det umulig å få alle vennene til å flytte over til et annet sosialt nettsted.

 

Derfor øker Facebook, fordi det er umulig å flytte.

Lenke til kommentar

Tror du er inne på noe, men tar litt feil likevel? Facebook tok ungdommen først, men visste antagelig at det ikke var der pengene lå, i tillegg til at ungdom er litt som guppies. Så de gikk etter foreldra , med spenn, istedet. Foreldre har penger, de må følge med på hva unga holder på med, samtidig utvikler de sin egen brukerprofil, og til slutt, er ikke like kritiske på egne vegne så de klikker på foreslåtte innlegg. Jeg tror det er den koden FB har knekt. Og hvis det er riktig så har FB skutt gullfuglen fordi jeg mistenker at det er vanskligere og mindre interessant og skifte brukermønster når man har bikka 30. Voksne har ikke det samme begjæret etter og være først ute med det siste. Der jeg tror du tar feil er at det er umulig å flytte. Har vært nevnt før, myspace.com

 

 

Lenke til kommentar

Det er ingen kode som er knekt. Det er bare det at de kapret oss først, og nå er det umulig å få alle vennene til å flytte over til et annet sosialt nettsted.Derfor øker Facebook, fordi det er umulig å flytte.

 

Det er mulig, og det begynner med en selv. En må alltid ta første steget!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde bare FB tatt skikkelig ansvar som det første store sosiale nettstedet, og sørget for å aktivt finne måter å beskytte folks privatliv på, i stedet for å spekulere i det, kunne jeg kanskje respektert dem, eller til og med benyttet meg av deres tjenester, men jeg gjør ingen av delene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...