Gå til innhold

Se så rå mobilgrafikken blir neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Blir nesten like bra som på en PC, ifølge Nvidia."

 

Her er nVidia ute å sykler. Den samme teknologien er jo tilgjengelig på PC også, og med skjermkort som alene yter mange titalls ganger, mer enn det som sitter i mobilen, vil det ikke være mulig å komme i nærheten engang. Hadde de sagt at det vil bli nesten like bra som på en PC pr. i dag, kunne jeg vært nærmere enig. Selv om grafikken vist i den demoen ikke akkurat var veldig imponerende den heller, om det skulle vært PC rendret grafikk.

 

Det er selvsagt både kjekt og forventet at grafikkytelse går fremover også på mobile enheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Misvisende overskrift. Nvidia brukte nok mere tid på optimalisering enn det tar å lage et spill. Selvfølgelig klarer de å få det smooth, men det er fremdeles flere år til vi vil se den samme grafikken i et spill.

Lenke til kommentar

Misvisende overskrift. Nvidia brukte nok mere tid på optimalisering enn det tar å lage et spill. Selvfølgelig klarer de å få det smooth, men det er fremdeles flere år til vi vil se den samme grafikken i et spill.

 

Om du ser på min lenke så ser du at målingene er tilnærmet et GTX 8800 som fint kjørte Crysis i sine dager. Jeg vet ikke om du skal ta den dataen som god fisk, men dette handler ikke om optimalisering, da optimalisering innegår i alle spill og grafiske demoer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...