Gå til innhold

Med denne mini-pluggen skal Google ta Apple TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og hvorfor kan ikke google bare implimentere denne rett inn i selve operativsystemet?? det er jo det som gjør airplay så lettvint, dersom jeg ikke leste feil, så må vi her instalere programmer som har implimentert denne løsningen for å få det på tv*en, en ekstra app som har dette for å få over bilder, en for nettsider, en for video, kun de spillene som støtter det... osv.... nei, få det implimentert i selve operativsystemet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
må denne saken lades? eller får den strøm via HDMI?
Står at den trenger ekstern strøm, men at dette godt kan være fra TV-ens USB-porter.
Og for de av oss som ikke har USB-porter på TV-en vår?Gidder ikke kjøpe en ny TV kun for å bruke denne dingsen. :p

 

Regner med du har strøm i tven din så da kan du vel bare bruke en omformer med usb-inngang som f.eks alle nyere mobilladere?

Lenke til kommentar

Subscriptions may be required to use with certain content providers. Chromecast is compatible with WiFi-enabled Android 2.3+ smartphones and tablets; iOS 6.0+ iPhones, iPads, and iPods; Chrome for Mac® and Chrome for Windows®; and Chromebook Pixel.

 

"Power cord required (not shown)."

Lenke til kommentar

Fra artikkel:

Den kan ta i mot bilder og video fra både Android-telefonr, iPhone, Mac eller Windows-PC-er. Det eneste som foreløpig ikke er støttet, er Windows Phone.

 

 

Dere spesifiserer Windows-PC-er, og ikke kun PC-er eller Linux/windows-PC-er, og skriver etter at det eneste som ikke er støttet er WP. Det betyr at Linux er støttet eller ikke? Er det eneste som er interessant for meg å vite før jeg gidder å sette meg noe mer inn i dette produktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...