Gå til innhold

Massiv strategi i nettlesaren (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Spelet droppar alt som heiter basebygging".Behøver ikke lese mer. Drittspill. :)

 

Kunne ikke være med enig.

 

Jeg elsker RTS spill, men når de dropper det viktigste blir det dårlig.

Jeg syntes det er kjempe gøy å bygge seg større å få bedre og bedre ting, men når de fjerner det blir mye av poenget borte.

Lenke til kommentar
"Spelet droppar alt som heiter basebygging".Behøver ikke lese mer. Drittspill. :)
Kunne ikke være med enig.Jeg elsker RTS spill, men når de dropper det viktigste blir det dårlig. Jeg syntes det er kjempe gøy å bygge seg større å få bedre og bedre ting, men når de fjerner det blir mye av poenget borte.

 

Mange måter å lage RTS spill på. Basebygging er ikke alltid nødvendig. Z f.eks en av de beste uten tradisjonell basebygging. Ground Control og Homeworld er også veldig bra.

Lenke til kommentar
"Spelet droppar alt som heiter basebygging".Behøver ikke lese mer. Drittspill. :)
Kunne ikke være med enig.Jeg elsker RTS spill, men når de dropper det viktigste blir det dårlig. Jeg syntes det er kjempe gøy å bygge seg større å få bedre og bedre ting, men når de fjerner det blir mye av poenget borte.
Mange måter å lage RTS spill på. Basebygging er ikke alltid nødvendig. Z f.eks en av de beste uten tradisjonell basebygging. Ground Control og Homeworld er også veldig bra.

 

Tok å sjekka Z for morro skyld og fikk jo litt sjokk etter som jeg spilte dette mye, hadde helt glemt det. Det skal skaffes igjen merker jeg :) Ty

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...