Gå til innhold

Netflix soper inn penger og vokser stødig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper de kan bruke litt av pengene på arbeid til å gå over fra Silverlight til HTML5. Hva som helst bare ikke Silverlight egentlig.

 

Brukte å være et veldig viktig punkt for meg. Men mitt forslag er win 8 og netflix app. Mye bedre teknisk løsning (bitrate og surround)- selv om jeg foretrekker "oversikten" i nettleseren bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brukte å være et veldig viktig punkt for meg. Men mitt forslag er win 8 og netflix app. Mye bedre teknisk løsning (bitrate og surround)- selv om jeg foretrekker "oversikten" i nettleseren bedre.

Win8 appen er jo suveren, sammen med Plex appen og Sumo. OK, Sumo kunne vært bedre, men syntes Win8 fungerer veldig bra som HTPC OS. Savner NRK og Spotify...
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Håper de kan bruke litt av pengene på arbeid til å gå over fra Silverlight til HTML5. Hva som helst bare ikke Silverlight egentlig.
Brukte å være et veldig viktig punkt for meg. Men mitt forslag er win 8 og netflix app. Mye bedre teknisk løsning (bitrate og surround)- selv om jeg foretrekker "oversikten" i nettleseren bedre.

 

Win 8 apper hjelper ikke mye for de som trenger Linux støtte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan ikke være for utvalget av filmer de soper inn penger for det er for dårlig etter min mening. Det er mulig de har flere filmer og serier enn andre streaming tjenester, men det betyr ikke at utvalget av særlig eldre filmer er bra nok. Har vært medlem flere ganger det siste halvåret men blir like skuffet hver gang jeg søker etter filmer jeg ikke finner.

Lenke til kommentar

Det kan ikke være for utvalget av filmer de soper inn penger for det er for dårlig etter min mening. Det er mulig de har flere filmer og serier enn andre streaming tjenester, men det betyr ikke at utvalget av særlig eldre filmer er bra nok. Har vært medlem flere ganger det siste halvåret men blir like skuffet hver gang jeg søker etter filmer jeg ikke finner.

Jeg tror det er nesten umulig for Netflix å bli så store som du ønsker, ihverfall slik det er i dag. Tror heller du må se på det som et alternativ til TV, der du blar igjennom å ser om du finner noe du liker. Har oppdaget noen filmer og mange serier på Netflix som jeg aldri har visst om tidligere, og 79,-/mnd er da ingenting...
Lenke til kommentar
Håper de kan bruke litt av pengene på arbeid til å gå over fra Silverlight til HTML5. Hva som helst bare ikke Silverlight egentlig.
Brukte å være et veldig viktig punkt for meg. Men mitt forslag er win 8 og netflix app. Mye bedre teknisk løsning (bitrate og surround)- selv om jeg foretrekker "oversikten" i nettleseren bedre.
Win 8 apper hjelper ikke mye for desom trenger Linux støtte.

 

Beklager så meget at svaret ikke var til deg eller Linux miljøet. Du vil nok finne at silverlight og netflix ikke er støttet i Linux.

 

De utvikler til ie 11 html 5 nå, men blir ikke å finnes i chrome og firefox enda lenge pga manglende støtte for drm.

 

Win 8 fungerer veldig fint som htpc. Og med litt oppsett fint til desktop også. Jeg har Linux/bsd servere m.m. så hva dere nekter å bruke får være opp til dere, men da får det ligge like mye på dere.

 

christdi: det finnes plugins for nettlesere m.m. som gir deg tilgang til amerikansk innhold. Så får du litt mer å velge av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639
Håper de kan bruke litt av pengene på arbeid til å gå over fra Silverlight til HTML5. Hva som helst bare ikke Silverlight egentlig.
Brukte å være et veldig viktig punkt for meg. Men mitt forslag er win 8 og netflix app. Mye bedre teknisk løsning (bitrate og surround)- selv om jeg foretrekker "oversikten" i nettleseren bedre.

 

W8 kan brenne i helvete sammen med resten av søppelet fra MS. Så lenge data ikke tilbys på en fri og åpen standard kan en like så godt drite i å finne vaselinboksen og la en selv bli rævpult i en tørr anal av de som kontrollerer formatet.

 

Formatet som multimedia tilbys på SKAL være fritt og åpent og tilgjengelig for ALLE å implementere relativt enkelt.

Lenke til kommentar

Beklager så meget at svaret ikke var til deg eller Linux miljøet. Du vil nok finne at silverlight og netflix ikke er støttet i Linux.

 

De utvikler til ie 11 html 5 nå, men blir ikke å finnes i chrome og firefox enda lenge pga manglende støtte for drm.

 

Win 8 fungerer veldig fint som htpc. Og med litt oppsett fint til desktop også. Jeg har Linux/bsd servere m.m. så hva dere nekter å bruke får være opp til dere, men da får det ligge like mye på dere.

Skjønner godt hva du mener, men det er ikke snakk om kun en HTPC for alle. Jeg bruker både Linux og Windows på forskjellige maskiner. Av og til har jeg kun tilgang til Linux, da er Netflix med én gang totalt ute av bildet. Det er bare synd at det aldri skal gå ann å lage noe som fungerer på mer enn de fire "standardsystemene".

Lenke til kommentar

W8 kan brenne i helvete sammen med resten av søppelet fra MS. Så lenge data ikke tilbys på en fri og åpen standard kan en like så godt drite i å finne vaselinboksen og la en selv bli rævpult i en tørr anal av de som kontrollerer formatet. Formatet som multimedia tilbys på SKAL være fritt og åpent og tilgjengelig for ALLE å implementere relativt enkelt.

Dude...chill.

Men hvis det er så viktig for deg at at "Formatet som multimedia tilbys på SKAL være fritt og åpent og tilgjengelig for ALLE" så få deg en jobb i Adobe å fiks "Superkompatible" Flashplayer slik at dritten kansje fungerer... så kansje, bare kansje er verden villige til å ta hensyn til deg. Men inntil jeg kan se at du på noen måte tar i noen tak for at menneskeheten skal få ett Fritt og Åpent FUNGERENDE multimedia format, så kan du holde kjeft å slutte å kommandere folk rundt. Netflix fungerer utmerket på Windows, og at du hater Windows er rett og slett ikke netflix sitt problem.

At halve software verden ikke er kompatibelt med Linux, er Linux sitt problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Dude...chill.

Men hvis det er så viktig for deg at at "Formatet som multimedia tilbys på SKAL være fritt og åpent og tilgjengelig for ALLE" så få deg en jobb i Adobe å fiks "Superkompatible" Flashplayer slik at dritten kansje fungerer... så kansje, bare kansje er verden villige til å ta hensyn til deg. Men inntil jeg kan se at du på noen måte tar i noen tak for at menneskeheten skal få ett Fritt og Åpent FUNGERENDE multimedia format, så kan du holde kjeft å slutte å kommandere folk rundt. Netflix fungerer utmerket på Windows, og at du hater Windows er rett og slett ikke netflix sitt problem.

At halve software verden ikke er kompatibelt med Linux, er Linux sitt problem.

VP9

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...