Gå til innhold

Han har styrt AMD unna massive tap


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje de endelig kan begynne lage noen gode produkter igjen da snart. De har ikke hatt noe bedre enn konkurrentene på årevis.
E-350 slo Intel AtomHD 5870 grusa GTX 285HD 6870 grusa GTX 470HD 7970 grusa GTX 580Trenger du flere eksempler?

 

Må ikke glem at AMD var billigere også......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Kanskje de endelig kan begynne lage noen gode produkter igjen da snart. De har ikke hatt noe bedre enn konkurrentene på årevis.
E-350 slo Intel AtomHD 5870 grusa GTX 285HD 6870 grusa GTX 470HD 7970 grusa GTX 580Trenger du flere eksempler?

amd grafikk drivere er skjenerelt dårligere en nvidia sine

  • Liker 1
Lenke til kommentar

amd grafikk drivere er skjenerelt dårligere en nvidia sine

Ja, dette stemte i 2008

I år har Nvidia generelt hatt flere driverfeil enn AMD, AMD har derimot ikke implementert frame-pacing for multi-GPU-oppsett i sine drivere enda (to uker til visstnok.)

 

Det morsomme angående SLI mot CFX er at selv om CFX er relativt svakt, så er det fortsatt mye som mangler med SLI før jeg kan tolerere å bruke det til vanlig. "Hvilken løsning er minst elendig?"

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Kanskje de endelig kan begynne lage noen gode produkter igjen da snart. De har ikke hatt noe bedre enn konkurrentene på årevis.
E-350 slo Intel AtomHD 5870 grusa GTX 285HD 6870 grusa GTX 470HD 7970 grusa GTX 580Trenger du flere eksempler?
amd grafikk drivere er skjenerelt dårligere en nvidia sine

 

Har du noen fakta og basere påstanden din på? (lukter litt fanboi her) Dette har ikke vært tilfelle de siste årene som arni90 sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg selv holder med Nvidia og Intel (no fanboy)

men håper alltid AMD vil være med på konkurransen, ettersom det er "sunt" for bransjen. Kanskje jeg engang går over til AMD, hvem veit? Bra å høre de klarer seg! aldri kult å høre at ett selvskap går i underskudd.

Lenke til kommentar

Jeg selv holder med Nvidia og Intel (no fanboy)

men håper alltid AMD vil være med på konkurransen, ettersom det er "sunt" for bransjen. Kanskje jeg engang går over til AMD, hvem veit? Bra å høre de klarer seg! aldri kult å høre at ett selvskap går i underskudd.

De som favoriserer aksjeselskap er dumme, med mindre du er aksjeholder i firmaet.

Ettersom du mest sannsynlig ikke eier aksjer i verken Intel eller Nvidia vil jeg altså påstå at du er litt dum.

Nvidia som selskap bryr seg om deg som kunde fordi du bruker penger på dem, hva er det Nvidia gir tilbake for at du er trofast mot dem?

AMD er vel overlegne på Folding og Bittcoin mining å?

Folding er jeg usikker, men alt som har med hashing og kryptering å gjøre er AMD milevis foran Nvidia på.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

E-350 slo Intel Atom

HD 5870 grusa GTX 285

HD 6870 grusa GTX 470

HD 7970 grusa GTX 580

 

Trenger du flere eksempler?

 

Hva med å sammenligne kort som ble sluppet på samme tid? 580 kom jo ut år før 7970..........

 

"Nvidia officially announced the GeForce 500 series on 9 November 2010 with the launch of the GeForce GTX 580. Its direct competition was AMD Radeon HD 6000 Series."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med å sammenligne kort som ble sluppet på samme tid? 580 kom jo ut år før 7970..........

Aha, så de sammenligningene du ønsker å se er altså:

6970 mot 570

6990 mot 590

7870 mot 680

7950 Boost mot 660

7790 mot 650 Ti Boost

 

Når Nvidia og AMD ikke lanserer skjermkort samtidig er det ikke rart at industrien handler om å one-uppe motparten, 7970 one-uppet 580, som ble one-uppet av 680, som ble one-uppet av 7970 GHz, som ble one-uppet av 780...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aha, så de sammenligningene du ønsker å se er altså:

6970 mot 570

6990 mot 590

7870 mot 680

7950 Boost mot 660

7790 mot 650 Ti Boost

 

Når Nvidia og AMD ikke lanserer skjermkort samtidig er det ikke rart at industrien handler om å one-uppe motparten, 7970 one-uppet 580, som ble one-uppet av 680, som ble one-uppet av 7970 GHz, som ble one-uppet av 780...

 

Ja, så hvorfor sammenligner du da?

Lenke til kommentar

Personlig foretrekker jeg Intel og Nvidia, ikke nødvendigvis fordi de er bedre/dårligere billigere/dyrere, men fordi jeg har brukt produktene deres så lenge. Derimot er jeg veldig glad for at AMD fortsetter med konkuranse, for ellers, som alle monopoler på markedet, blit det til lite fremskritt i teknologi. For meg, er en teknologisk framgang det viktigste, om det er AMD, Nvidia eller Intel som gir ut "det beste" er irrelevant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje de endelig kan begynne lage noen gode produkter igjen da snart. De har ikke hatt noe bedre enn konkurrentene på årevis.

 

AMD lager gode produkter de.

Kommer an på hva du definerer som "bedre" Bedre pris? Bedre integrert grafikk? Bedre ytelse? Bedre bakoverkompatibilitet? Berdre på å ta kundene sine i ræ**?

Endret av Buzz76
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...