Gå til innhold

Fem spennende egenskaper i nyeste Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

1. Bedre trykkrespons

Man kan også kjøre menyknotingen i en egen prosess som apple gjør. Dette er jo rent softwarebasert, det gir ikke skjermen i seg selv bedre respons.

 

2. Enklere å utvikle raskere apper

Så spørs det da om 14 åringen som sitter på gutterommet og mekker apper bryr seg. Programmeringen har vært elendig ifølge mange rapporter.

 

3. Oppdatert kameragrensesnitt

Dette er det vel mulig å få via apper uansett. Men ok at det blir i os også.

 

4. Automatisk utfylling av telefonnumre

Irriterer meg over slike autofill løsninger. Hver gang jeg skal skrive en setning med andre, foreslår telefonen alle som heter andre, hver gang jeg skal skrive windows 8 i parantes tolkes 8) som en smiley, hver gang jeg skal skrive serienummer, modellnummer, postnummmer osv så popper slike ting opp. Vil ha mindre slike ting, ikke mer. Forhåpentlig kan de slås av.

 

5. Støtte for Bluetooth LE

Bluetooth LE er en del av bluetooth versjon 4, og er splittet opp i smart og classic for forbrukere:

 

http://www.quora.com/Bluetooth-Smart-v4-0-Low-Energy/Is-there-a-difference-between-Bluetooth-4-0-and-Bluetooth-Low-Energy-If-so-what

 

som igjen er delt opp i smart og smart ready osv.

 

Så nå er man klar til å teppebombe forbrukerne med bluetooth versjon 4, bluetooth LE, smart, classic, smart ready osv osv og sørge for at alle produsenter velger sine egne navn på dette, merker dem på ulikt vis og sørger for total forvirring akkurat som før.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...