Gå til innhold

SimCity-veteranar dannar nytt studio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"ein heilt ny simuleringsmotor som vil liggje til grunn for spelet"... Om den har noe som helst likhet med "GlassBox" som skulle være så fantastisk bra i SimCity så vil jeg ikke ha noe som helst med dette å gjøre.

 

Generelt kjenner jeg at jeg er særdeles skeptisk til noe som helst som har med Maxis å gjøre.

Lenke til kommentar

Vatn blir vel DLC som vi må betale for, kjenner eg EA rett

 

Og så får vi hundre vis av errors i spillet som frysning i skjermen og hakking,

 

Før de får fikset det forlater de produktet som vanlig.

 

Noen kunne laget det bedre, men sånt kan ikke EA tåle, nei kjøp de opp og få dem til og lage et Facebook spill heller.

 

EA you are the worst scum in gaming history.

Lenke til kommentar

Da er det jo bra dette ikke har noe med Maxis å gjøre. ;)

"Ocean Quigley, Andrew Willmott og Dan Moskowitz er alle veteranar frå SimCity-studioet Maxis. Fram til no har dei tent til livets brød ved å leiande roller under utviklinga av spel som SimCity, SimCity 4, Spore og The Sims 2."

Lenke til kommentar

Bra du uthevet Maxis og SimCity, ellers hadde jeg aldri fått det med meg. :p Det jeg mente er at de ikke har så mye å gjøre med Maxis i dag. Det er mer EA som styrer skuta der. Det nye selskapet deres blir nok mer som Maxis var i starten. Du har vel ikke glemt hvor bra de faktisk var en gang i tiden? Selv BioWare var jo kongene av RPG en gang i tiden, til tross for at de lager ræva spill nå. Faktisk var Elder Scrolls en gang i tiden noe av det beste man kunne få, til tross for at de nå bare gir oss actionspill som Oblivion og Skyrim.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...