Gå til innhold

Forza 5 må oppdaterast før du kan spele (XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig. Så det du betaler for i butikken er faktisk en disk som er så mangelfull at den ikke engang fungerer ut av plasten, med mindre du logger inn på Microsoft sine servere og laster ned de siste brikkene.

 

Aldri konsollhistorien har det skjedd at et fysisk spill ikke har fungert ut fra esken.

 

Only on Xbox.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Latterlig. Så det du betaler for i butikken er faktisk en disk som er så mangelfull at den ikke engang fungerer ut av plasten, med mindre du logger inn på Microsoft sine servere og laster ned de siste brikkene.Aldri konsollhistorien har det skjedd at et fysisk spill ikke har fungert ut fra esken. Only on Xbox.

 

Gran turismo 5 var jo på grensa til å ver uspelbart når det kom ut. X antal GB med patcher måtte til før det ble ok.

Men eg skjønner kva du meiner. Det er heilt klart ein uting. Men det er ikkje xbox sin skyld da. Det er jo dei som lager spillet som bestemmer.

Lenke til kommentar
Latterlig. Så det du betaler for i butikken er faktisk en disk som er så mangelfull at den ikke engang fungerer ut av plasten, med mindre du logger inn på Microsoft sine servere og laster ned de siste brikkene.Aldri konsollhistorien har det skjedd at et fysisk spill ikke har fungert ut fra esken. Only on Xbox.
Gran turismo 5 var jo på grensa til å ver uspelbart når det kom ut. X antal GB med patcher måtte til før det ble ok.Men eg skjønner kva du meiner. Det er heilt klart ein uting. Men det er ikkje xbox sin skyld da. Det er jo dei som lager spillet som bestemmer.

 

Sant, men Gran Turismo var allikevel spillbart fra disken.

Lenke til kommentar

Men det er ikkje xbox sin skyld da. Det er jo dei som lager spillet som bestemmer.

 

Tja, det er da vanskelig å si. Tenk at du er en utvikler og Microsoft forteller deg at deres nye konsoll vil kreve online tilgang, så det er greit for deg å lage de siste 5% av spillet mens 95% blir shippet ut i fysisk produkt. Ingen kommer til å merke noe som helst likevel.

 

Så plutselig sier MS "Nei, sorry men vi trekker det tilbake for det var ikke akkurat populært blant spillere". Nå sitter den utvikleren der og tenker om de skal utsette deadline, om de skal fremskynde prosessen ved å ofre noe finpolering eller om de skal si rett ut til spillere at deres spill er basert på de gamle Xbox premisser om å alltid være online.

 

Det siste ble valgt her og jeg har ingen tvil at andre spill som er utviklet til lanseringsdatoen kan ha samme utfordninger.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

På vegene av alle hyttegamere kan jeg vel si at vi har ett kjempeproblem! :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=Vz-yD8ZpOfc

 

Hyttegamere burde du og mange andre slutte med, latterlig barnslig kommentar vil jeg si.

Så alle som klagde er hyttegamere? Da finnes det altfor mange av dem.

 

At man må laste ned resten av spillet man betaler 499,- er noe tåpelig. Burde vært med på disken du skaffer deg.

Meg personlig gjør ikke dette noe som helst.

Om man må ha XBL Gold for å få ned dette innholdet, det kan bli et problem da jeg skipper Gold for neste generasjon.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

 

Hyttegamere burde du og mange andre slutte med, latterlig barnslig kommentar vil jeg si.

Så alle som klagde er hyttegamere? Da finnes det altfor mange av dem.

 

At man må laste ned resten av spillet man betaler 499,- er noe tåpelig. Burde vært med på disken du skaffer deg.

Meg personlig gjør ikke dette noe som helst.

Om man må ha XBL Gold for å få ned dette innholdet, det kan bli et problem da jeg skipper Gold for neste generasjon.

At man må laste ned data er jo fordi de ikke blir ferdig med alt til spillet skal i produksjon, viss ikke måtte spillet blitt utsatt.

Får håpe vi ikke trenger gold for å laste ned innholdet men tviler på det siden alle patcher per dags dato kan bli lastet ned med silver.

Noen spesiell grunn til du ikke skal ha gold, får jo gold til 22kr i måneden :)

Lenke til kommentar

 

Noen spesiell grunn til du ikke skal ha gold, får jo gold til 22kr i måneden :)

 

Har bestemt meg at denne generasjonen som kommer, blir jeg å ha PS+ pga diverse rabatter, mer ganske høye profilerte "låne" spill

Var Gold bruker på X360 for en stund, men følte mer og mer tjenesten var ikke verdt det jeg betalte det for (brukte hovedsaklig XBL Gold til multiplayer). Nå er jeg sett meg siden sett meg lei MP deler i spill.

Er dette en god nok grunn til å skippe? I mine øyner ja.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...